Nieuws:

Nu in MSM 246 REPORTAGE: Derde lustrum voor On traXS!

Hoofdmenu

Smugglers Cove

Gestart door Durango, 07 mei 2013, 10:11:26 AM

Durango

De oude bakken van Smugglers Cove waren niet te hanteren, veel te zwaar, dus zaag en hamer erin en opnieuw begonnen.
Nu in licht gewicht en een stukkie smaller. Kan ik er twee en misschien drie van die bakken in mijn autootje kwijt.
Met bak 1 begonnen en afgelopen zondag lekker in het zonnetje een beetje landschap erop gegooid met sculptamold.
We gaan een beetje andersom bouwen. Eerst het landschap een beetje in de ruw bouw, mooi wit is nie lelijk en dan de stukkies rail erop.


Stukkie landschap en een losse flex erop. Het nu nog maagdelijk hout wordt iets met zee.


Rechterkant van het bakkie. Het plankje op de steun is een mockup van een steigertje.


Stukkie spoor gespijkerd op zelf gemaakte bielsen. Bruggetje heeft een paar nood poten. Dat wordt dus nog anders.

Overigens kan het zijn omdat een aussie een paar bakken met dezelfde naam heeft dat ik aan de naam nog iets verander.
Narrow Gauger pur sang HoN3, HO, On30
Grtz,
Leon
Team Mitropa ( www.teammitropa.nl )

Durango

Afgelopen weekend maar weer eens bezig geweest. Het bakkie een kleurtje gegeven wat voor water door moet gaan. Op de foto komt het wel blauwer over als in het echt. Basis kleurtje op de sculptamold gegooid en een steigertje gebouwd. Het dek is nog maagdelijk hout dus daar moet nog een flinke zooi overheen.


De volgende stap is de aanloop trestle van het land naar de steiger. Moet ook nog een pandje op dus ik ben wel ff bezig.
Narrow Gauger pur sang HoN3, HO, On30
Grtz,
Leon
Team Mitropa ( www.teammitropa.nl )

knightofthepem

Goed zo Léon,
wel vitamine C in de ondergrond doen het ziet wat witjes.

Gerard
 

Gerolf

Citaat van: knightofthepem op 13 mei 2013, 20:04:07 PM
wel vitamine C in de ondergrond doen het ziet wat witjes.

nooit geweten dat ascorbinezuur een kleurmiddel was  ;D
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw