Nieuws:

Nu in MSM 249 TEST: KATO NMBS 5405 in spoor N

Hoofdmenu

Digital Premium Decoder?

Gestart door Steven86, 22 januari 2006, 10:31:13 AM

Steven86

IK vroeg me zo af: de Digital Premium decoder die in Brawa modellen voor AC zit, is dat een eigen productie van Brawa of is het eigenlijk een ESU decoder die onder de naam Brawa wordt vermarkt?

Steven

ysbeer

volgens mij is het een ESU decoder maar dat staat er niet op.
Hij er ziet er alleen het zelfde uit[8D]
Overigens zitten in ander BRAWA loks ook weer andere decoders
Ik denk[?][:p] dat men er in stopt wat op dat moment voor handen is
MAAR dat kan ik ook fout hebben[:0]


Wim

Steven86

Haha. Openschroeven en bestuderen is dus de boodschap [:D]

De decoder ondersteunt wel de 'ESU Bremsmodus', naast een M?rklin en een Zimo bremsmodus. Dus dat ruikt wel een beetje naar ESU...


Steven

n/a

citaat:
Geplaatst door Steven86
. . . Dus dat ruikt wel een beetje naar ESU...

Zodra je hem ruikt heb je een probleem. . . [:D]

Sorry, kon het niet laten
 

loco

Dat is ??n van de redenen waarom ik nooit aanraadt een loc te kopen met decoder zonder dat je weet wat je krijgt. Bvb een locsound2 in plaats van een locsound3. Het risico bestaat dat je een afdankertje krijgt waar men van af wilt of een merk dat je niet eens wenst, ook al geeft men je de standaard garantie.
loco

Steven86

citaat:
Geplaatst door Funky

citaat:
Geplaatst door Steven86
. . . Dus dat ruikt wel een beetje naar ESU...

Zodra je hem ruikt heb je een probleem. . . [:D]

Sorry, kon het niet laten
 


[:)] Goeie. En als je hem ruikt, stinkt het behoorlijk (al ??n keer mogen ervaren).

Steven86

citaat:
Geplaatst door loco

Dat is ??n van de redenen waarom ik nooit aanraadt een loc te kopen met decoder zonder dat je weet wat je krijgt. Bvb een locsound2 in plaats van een locsound3. Het risico bestaat dat je een afdankertje krijgt waar men van af wilt of een merk dat je niet eens wenst, ook al geeft men je de standaard garantie.
loco


Wel, in dit geval was dat niet van toepassing. Ik wist op voorhand dat er een Premium Digital in zat. Staat keurig vermeld bij de productinfo op de website van Brawa. Het AC model is zonder decoder niet eens te verkrijgen.