Nieuws:

Nu in MSM 251 TEST: PIKO NS serie 1000 in H0 * PB Models ICRmh

Hoofdmenu

nu ook in LYON ?

Gestart door Metpetergaathetbeter, 28 maart 2013, 16:26:17 PM

philippe_007

Alle weer een vakantie bestemming  ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Als he wordt zoals in Hamburg dan zal het de moeite zijn...

Jurgen

Ik heb eens snel doorgekeken, maar mijn Frans is niet wat het moet zijn. Vertellen ze nu dat ze een nieuwe baan gaan maken in een oud fabrieksgebouw?
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

philippe_007

Inderdaad, het gebouw is nl geklasseerd. Ze gaan dit volledig renoveren, er komt een bar, cinema en dan 3 zalen waar elk zijn eigen thema zal hebben.
Totaal oppervlakte is 1500m² (gebouw) de baan zou volgens de oprichter een 120m² worden, maar volgens deze die het maakt bijna 300m². Het zal dus ergens tussen deze 2 waarden zijn. Of de een spreekt van het zichtbaar oppervlakte en de andere inclusief schaduwstations.
Het is alleszins een mooi initiatief, en chapeau dat deze man zo snel aan 4.000.000€ is geraakt om dit project tot een goed einde te brengen.

vraag mij af welke de ingangsprijs zal zijn, in Hamburg was deel zeer schappelijk (weet niet meer juist hoeveel ik betaalde), volgens mij is dit een van de reden waarom dit zo'n succes is, als de prijs meevalt gaan er ook mensen kijken die niks met ons hobby hebben te maken.
Dus hopen dat ze er in Lyon niet te zot gaan doen, de Fransen kennende ;-)

janieburton

Jurgen

In Hamburg is het normaal € 12,00, maar als ik me niet vergis kan je via verschillende kanalen ook goedkoper tickets bestellen. Ik dacht dat wij € 10,00 of € 11,00 betaald hebben voor onze tickets.

Maar vergeet niet dat Hamburg ook al een stuk groter is dan wat men in Lyon wil gaan maken. Als ik het allemaal goed begrepen heb wil men op termijn ook wel uitbreiden.
Op dit moment vind ik Hamburg toch wel het spectaculairste met hun luchthaven, de Matterhorn en de boten op echt water. Toch wil ik op termijn eens gaan kijken wat men ervan gemaakt heeft in Lyon, als het afgewerkt is uiteraard.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.