Nieuws:

Nu in MSM 262 PRAKTIJK: Aanvullingen bij de Belgische perronoverkapping van Markenburg | Een functionele schroefkoppeling in H0 | Een Belgische Remms-wagen uit China | Wagens verplaatsen met kaapstanders

Hoofdmenu

Suske tis niet persoonlijk maar kon het niet laten als ik dit zag.

Gestart door modeltreinbart, 28 maart 2013, 04:51:22 AM

modeltreinbart

trambaantje van Gent te volgen op dit forum.

SuSke

Vooral als ge dan weet dat ik eigenlijk niks van whiskey moet hebben  ;) ;D maar een lekkere Schotse Single Malt Whisky daarentegen ...  :P ::) en dan spreek ik niet over Johnny Wandelaar  ;)

In die toestand wilt ge Wiske dan ook niet tegen komen natuurlijk  :-[ :-[
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be- 50 jaar MTD -
Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - 2026  - Hangar 27, Edegem op 24 & 25 Oktober 2026
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

philippe_007

Suske,
ik kan uw keuze volledig volgen, pech dat het nog zo vroeg is, anders had ik e een uitgeschonken ;-)

Dirky

Voor nen Clynelish van 24 jaar is het nooit te vroeg  :)

ge moet wel stoppen na eentje...

PietB

Huugooke

Decapod

Whiskey verwijst naar de Amerikaanse whisky's. We vinden die hier meestal maar niks - zoals dat dikwijls het geval is met dingen die uit de VS komen - omdat ze zogenaamd geen echte whisky's zijn. Jammer genoeg baseren we ons hier op de rommel die naar Europa komt of de mainstreamplonk zoals Jack Daniels.
Er zijn weliswaar fenomenale Amerikaanse whisky's (net zoals er bijzonder goed Amerikaans bier is), maar de Amerikanen drinken die liever zelf op ... .  ;D
NMBS IIb, IIIa, IIIb
Trots op het spoorwegverleden van ons kleine landje.

pabe

Havoc

Ieren schrijven ook whiskey en die valt best mee... Maar inderdaad een goeie bourbon is ook niet slecht. Eigenlijk nog maar weinig tegengekomen die me niet aanstaat. Welk type me het meest aanstaat hangt af van het moment.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Decapod

Citaat van: Havoc op 28 maart 2013, 19:59:19 PM
Ieren schrijven ook whiskey en die valt best mee... Maar inderdaad een goeie bourbon is ook niet slecht. Eigenlijk nog maar weinig tegengekomen die me niet aanstaat. Welk type me het meest aanstaat hangt af van het moment.

Inderdaad, was ik even vergeten. Sommige Ieren zijn ook best ok. Ik denk bv. aan Tullamore Dew.
Heel herkenbaar van dat moment. Momenteel ben ik gek van 'peated' exemplaren dus vooral Islay-malts: Bunahabhain Darag Ur, Laphroigh 10y en Isle of Jura Strogly Peated (geen Islay) staan nu hier op dronk. Daarnaast nog een Highland Auchentoshan Triple Wood: heerlijk rond en fruitig. Kan ook wel eens smaken.

Btw, voor de liefhebbers, op 07.04 zend NJam een reportage uit over Islay-malts.
NMBS IIb, IIIa, IIIb
Trots op het spoorwegverleden van ons kleine landje.

Havoc

En Scapa, Highland Park, Caol Ila, Lagavulin.... Connemara is een peated Ierse whiskey die te drinken is. :D
Met vakantie voor onbepaalde duur.