Nieuws:

Nu in MSM 249 BAAN: Saint-Hilaire * RĂ¼gen kustbaan

Hoofdmenu

Captrain lok op lijn 52

Gestart door Peter, 18 maart 2013, 12:34:39 PM

Peter

Vanmorgen rond 9.15 h zag ik weer een Captrain class66?? voorbij rijden hier in het station van Hoboken-Polder (lijn 52) richting Boom.
Aan de achterzijde waren de onderste lichten rood (sluitlichten zoals het hoort) doch bovenaan brande ook het witte licht. Nieuwe regel?

Heeft iemand eigenlijk de uurrooster wanneer deze loks hier (ongeveer) altijd voorbijkomen, zowel in de richting Boom als in de richting Antwerpen (met of zonder sleep)
Met vriendelijke groeten
Peter

OMC

Aub:

R1:  Antwerpen-Noord D 03:40
       Antwerpen-Schijnpoort Q 03:58 A < 05:18 V
       Boom 05:46

R35:  Antwerpen-Noord D 05:12
         Antwerpen-Schijnpoort Q 05:31 < 06:05 V
         Boom 06:35

R135 Boom 17:10
         Antwerpen-Schijnpoort Q 17:40 A < 18:23 V
         Antwerpen-Noord D 18:40
Mvg, John

Info, foto's en video's nog steeds op www.railmedia.be

Peter

dan was die van vanmorgen veel te laat blijkbaar. Het was trouwens niet de eerste keer dat ik die s'morgens zie voobij denderen.

Met vriendelijke groeten
Peter

2012

Citaat van: Peter op 18 maart 2013, 12:34:39 PM
Vanmorgen rond 9.15 h zag ik weer een Captrain class66?? voorbij rijden hier in het station van Hoboken-Polder (lijn 52) richting Boom.
Aan de achterzijde waren de onderste lichten rood (sluitlichten zoals het hoort) doch bovenaan brande ook het witte licht. Nieuwe regel?

Heeft iemand eigenlijk de uurrooster wanneer deze loks hier (ongeveer) altijd voorbijkomen, zowel in de richting Boom als in de richting Antwerpen (met of zonder sleep)

da van die witte lamp is geen nieuwe regel ... wss kan de bestuurder die vergeten zijn, op een 21/27 kan je dat ook vergeten, als je de rode lichten opzet en je laat de schakelaar 3de koplamp opstaan, dan heb je ook 2 rode + 1 witte. Das niet iets wat in de rgelmentering vermeld staat allezins  :o