Van Biervliet folder 2013

Gestart door loco, 12 maart 2013, 00:05:14 AM

doomslu

Niet te snel hé mannen, laat ze die 55ers rustig uitbrengen. De 1800en van de CFL komen er aan hoorde ik.
Van de 5523 zullen we binnenkort een prototype te zien krijgen. De productie kan pas starten na 30 april, als we weten hoeveel er moeten gemaakt worden.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

bellejt

gisteren gepraat met papa VBV en voor sommigen verheugend nieuws.De 55 komt er ook in TP 3.Na de gewone produktie uiteraard want de mal moet herbouwd worden omdat de ruitenwissers van het model andersom staan.Een aantal versies met rode band en ATB enzovoort zijn reeds beschikbaar.De 51 komt er later ook aan.De produktie van de duikbril is ook vergevorderd.De CFL komt er ook aan.Papa  zij mij dat hij gewoon wacht op de juiste aantallen DC en AC  voor de MSM loc.Zo, we zijn weer up to date.

Sicco

Juist. Waar we denk ik ook een beetje ana moeten wennen is dat, in tegenstelling tot wat vroeger vaak gebruikelijk was, dit soort modellen tot in lengte der jaren geproduceerd kunnen blijven worden. Het is dus niet zo dat als het nu niet is aangekondigd, dat over een tijdje niet alsnog zal/kan gebeuren  :)