Wat komt er na Sint-Bartus-waas Bulk Terminal?

Gestart door modeltreinbart, 11 maart 2013, 00:35:42 AM

modeltreinbart

Deze vraag begin ik me nu al te stellen. En ik had gedacht aan een station met stations omgeving.
Ik heb maar 1 nadeel wat ik wil is groter dan de oppervlakte die ik heb .
Dus wat nu ? De beschikbare oppervlakte is 2m90 op 80cm.
Maar wat ik wil is een station met 2 a 3 sporen in een lichte boog . Met een eventuele aftakking naar een ander enkelsporige spoorlijn.
Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)

Steven123

Zelfs in schaal z is het soms moeilijk om de werkelijkheid na te bootsen wat realistische spoor-lengte betreft,
je kan waarschijnlijk best de perrons in-korten en het stationsgebouw en directe omgeving op schaal maken.
Of een oplossing zoeken om meer beschikbare plaats te creëren  ;)

veel succes
Steven
Zelfbouw Loc's:      Goedkoop kan (soms) ook

Gerolf

Is die bulk-terminal al klaar? Of stop je er mee? Of breek je die af?
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

modeltreinbart

Nee Gerolf , De Bulk Terminal is nog niet volledig af , maar ik ben bang om in een zwart gat te vallen als het klaar is .
Vandaar dat ik vooruit wil denken .
Maar zoals steven al zegt van perrons inkorten kan een mogelijke oplossing zijn.
Maar ik had ook al gedacht aan een baan in modules om later er mee naar buiten te komen.
Eerst met alle bakken de volledige lengte te maken in mijn woonkamer en dan telkens 2 bakken afwerken in mijn hobbykamer , de overige bakken zou ik dan stapelen. Maar dan moet ik wel i.p.v. 80cm naar 60cm gaan.   
Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)