Mara Harbor

Gestart door Martin Welberg, 07 maart 2013, 01:09:50 AM

vyncky

Mooi,

Ik mis alleen nog wat roet sporen boven de deuropeningen.  ;)

Yannick
Webmaster en spotter van Lijn 12 Antwerpen-Roosendaal
www.lijn-12.be
lid van MSV post B (http://www.msvpostb.nl/)

Martin Welberg

En wat rook afvoeren etc..komt er allemaal aan Yannick  ;)

Wat aan het knoeien geweest met het steigertje, had nog een schijtdoos liggen die uit de hoek komt waar de radius niet klopte...recyclen is het keywoord tegenwoordig  ;)..







En op de Warley show voor meer dan 60 pond figuren van  Aidan Campbell and Langley Models gekocht...alles witmetaal..

De eersten in de primer..






krisds

Dag marty,

welke primer gebruik je? Heb hier ook nog wat witmetaal liggen dat een kleurtje kan gebruiken, maar heb geen idee welke primer geschikt is.

Martin Welberg

Gewoon een Action primer, volgens mij is elke primer wel geschikt voor witmetaal..

Martin Welberg

Maar verder met het schijthuis, is zover wel af, misschien nog een droog borsteltje over het dak...wat verf op een 2tal figuren gekwakt en een begin gemaakt met het afbouwen van de 2 schuurtjes...leuk mini scenetje, visser Pete lurkt wat aan z'n pijp met z'n trouwe hond aan zijn voeten, vaar ik nog uit vandaag .. ..










sdz1976

2 figuurkes en ik voel de sfeer al komen :)
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

Martin Welberg

Hey ho, zijn er nu 5 op 8 meter baan  ;) ;D

Schijthuissie op z'n plek, paar poeders op het dak nog..wandjes bekleed, hoekies gedaan, windveren nu nog wat echte cedar shakes op het dak, effe met het handje plakken, stuk voor stuk..nog een schuurtje erbij denk ik op de hoge steiger, golfplaten dakkie.......bevalt me wel dit stukkie..








Michael

Het wordt weer een tafereel om van te snoepen, nu nog laat in de herfst (kale bomen) ;) maar dat zal de komende tijd nog wel veranderen.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Martin Welberg

Yep, effe niet zoveel puf in boompies..

Beetje zitten knoeien aan de schuurtjes, dakkies zijn klaar paar deurtjes erin en wat zitten kloten met de kwast...paar raampies en het is af..die hutjes dan..









Paar dingetjes nog en dan maar eens het water poetsen en golfies maken..

sdz1976

Water dient idd af en toe afgewassen te worden :)
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

Martin Welberg

 ;D

Zo, laatste schuurtje op de steigertjes geplant, leuk hokkie met tarpaper op de wanden en golfplaten op het dak. Nog een paar kleine dingen, 2 raampies in de witte hutten en wat poeiers op de golfplaten dakkies kan ik de boel schoon maken en eens beginnen met het water en golfies...










DelticPower

Hallo Martin, het is prachtig wat je allemaal gemaakt hebt. Petje af.

Groeten Jan

OlivierV

Af en toe kom ik in dit draadje kijken en dan valt mijn mond telkens open van verbazing. ;)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Michael

Citaat van: OlivierV op 08 december 2014, 14:31:32 PM
Af en toe kom ik in dit draadje kijken en dan valt mijn mond telkens open van verbazing. ;)

Olivier kijk dan maar uit voor vliegen! ;) ;) ;)

Martin de golfplaten waar maak je die van?
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Martin Welberg

Aluminium schalen, gevormd op een plankje met een flatcable..