Nieuws:

Nu in MSM 247 REPORTAGE: MOBEXPO 2024 | 2de Dutch US Convention

Hoofdmenu

Mara Harbor

Gestart door Martin Welberg, 07 maart 2013, 01:09:50 AM

Martin Welberg

Lekker  's avonds een uurtje knoeien met de grasstok en wat van die zeeschuim meuk met blaadjes....gaat niet meer zooooooo snel, neem er maar de tijd voor  ;)




Kautenbach

ziet er wel fantastisch uit!!

grove den

Wordt weer nog mooier Martin!
Blijf het een verbazingwekkend tempo vinden  :)
je moet  het ambacht modelbouwer /scenerybouwer wel "vast ende zekers" meester zijn!

Jos

Martin Welberg

Thanks ! Weet niet of ik het vak al meester ben Jos, leer nog elke dag.

Met de klus in DE, werk hiero kom ik eigenlijk te weinig aan bouwen toe. Gaat langzaam maar komt vooruit.
Eerst de brug module afbouwen, daarna de tunnelbak en dan verder naar de werf...
Paar plaatjes...





















Kon niet echt kiezen heb ze dus maar allemaal gepost...

Sattrickske

Gelijk heb je dat je niet kon kiezen, ze zijn allemaal supermooi! :P
Heb nog altijd spijt dat ik het weekend van OnTrax moest werken, want ik wou zeker je baan eens in levende lijve zien, zo'n pracht baan!  Aan de reportages over OnTrax te zien had je precies veel bekijks, ik zie je baan overal terugkomen op YouTube en foto's...

Martin Welberg

Thanks Patrick, zal vast wel eens weer ergens te zien zijn  ;)

Zo maar eens een aantal struikies gebouwd, stuk of 20. Bloemistendraad met MDF zaagsel, grassmasteren met 12 en 6mm vezels, 2mm met een theezeefje en 4 kleuren blad van Noch...





Daarna ze maar eens op de module gejast waar je de 20 dus bijna niet weer vindt...















Blijft moeilijk de keuze tussen de plaatjes, allemaal maar weer dan...

TBCédric

Knappe bomen! Moet toch wel veel werk inkruipen?
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

Martin Welberg

Yep, kost wat tijd Cedric maar het resultaat daar gaat het om..

Zo nog effe wat boompies geplant, nu nog wat loofbomen onder de grote jongens en tegen de achtergrond..





het idee van een kleine rode mill verborgen in het groen krijgt meer en meer gestalte....

Martin Welberg

Na een weekend zonder modelbouw, bier en voetbal met maten van me kon ik het vanavond toch effe niet laten om de 30 struikies af te bouwen die ik vorige week voor de tutorial heb gemaakt. Plak er effe 30 weg op dat kleine heuveltje  ::)....












TBCédric

Die struikjes maken de sfeer én het uitzicht wel anders. Kan je er ook een paar voor mij maken?  :P  :P  ;D
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

Martin Welberg

Kan het je wel leren  ;)

philippe_007

Cedric,
In de club genoeg leden die u kunnen helpen.
Kom je deze avond?
Philippe

Cord

#582
Zeg Martin,
Nu ik (mede door jouw toedoen) een 1:48-projectje aan het doen ben, valt het me ineens op dat er maar weinig leu rondloopt in Mara Harbor.
Heeft dat een reden of heb je gewoon geen zin in al te veel volk over de vloer?  :o
Groet, Wim Corduwener


Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en Oe • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (Oe) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbashing

Martin Welberg

Lulde er op Ontrax een punt aan door te zeggen dat de meeste op zee zaten. practisch gezien was de tijd te kort om de 50+ figuren die ik hier heb liggen van een kleurtje te voorzien...zien allemaal nog een beetje bleek  ;)

Herwig

... " bleke vijftig-plussers "   ?          Niet zongebruinde vroeggepensioneerden ?