REE Modèles 2013 nh PDF Belgische wagons

Gestart door eve, 05 maart 2013, 16:35:29 PM

eve


Sicco

Volgens mij hebben ze bij het maken van die pdf niet helemaal goed alles nagelezen (zie de Engelse vertalingen van het Frans)

Nighttrain

Citaat van: Sicco op 06 maart 2013, 20:55:59 PM
Volgens mij hebben ze bij het maken van die pdf niet helemaal goed alles nagelezen (zie de Engelse vertalingen van het Frans)

Copy-paste is toch zo handig :-[ :'(
Mvg,

Steven De Baets
aka The Nighttrain

eve


Mattias

www.bfoto.be   |   Treinbestuurder

Decapod

Iemand een idee wie er REE verdeelt in België?
Ik vraag me af waar ik die wagentjes kan krijgen.
NMBS IIb, IIIa, IIIb
Trots op het spoorwegverleden van ons kleine landje.


Decapod

Thx, Erik, maar misschien heb ik mijn vraag verkeerd gesteld: welke handelaar heeft het in stock? Heb het nog nergens gezien.
Zou wel handig zijn als Rocky-Rail rechtstreeks verkocht: is hier een kilometertje van de deur ... .
NMBS IIb, IIIa, IIIb
Trots op het spoorwegverleden van ons kleine landje.

Tricolor

REE regelmatig gezien bij Jocadis en Het Spoor

ERVIN

@Decapod , verkoopt die dan niet meer rechtstreeks , ik heb er toch ooit een reeks 77 en enkele gebouwen van Walthers gekocht , toen was hij enkel op  zaterdag open.  ;)

Decapod

Toch niet dat ik weet. Ben er ook nog nooit langsgeweest, moet ik zeggen. Ging ervanuit dat een groothandelaar/invoerder toch niet aan particulieren verkoopt. Kan ook nergens wat vinden over openingsuren of zo op de site.
NMBS IIb, IIIa, IIIb
Trots op het spoorwegverleden van ons kleine landje.

loco

Ik heb Rocky Rail (Paul) onlangs nog gezien, en ik meen mij te herinneren dat hij gestopt is met huis te verkopen.
Ik was vanavond in Het Spoor en daar hadden ze veel REE wagentjes staan. Als het jouwe er niet is, dan bestellen ze het onmiddellijk.