onze banen

Gestart door ysbeer, 14 januari 2006, 16:55:59 PM

ysbeer

#195
de zip code is alleen voor u.s.a staat
er bij,volgens mij
probeer,nog een keer

dat rijmt,maar niet express.

wim

Kedeng Kedeng

#196
Ziet er ook goed uit rudy [8D]

Havoc

#197
ZIP= postnummer.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

ysbeer

#198
klopt maar als je een ned.of belgnummmer in vult kan hij het niet vinden.
er staat duidelijk bij niet in vullen buiten canada en v.s

wim

Koen

#199
@petdig1
Knap werk. Zal de moeite worden als het landschap gevorderd is.

@vdr
Knap concept en mooi werk! Je hebt wel een prachtig afgewerkte zolder! Daar zou ik ook wel uren kunnen op vertoeven.
Ik ben benieuwd naar de vorderingen.
Nooit te oud om te leren

vdr

#200
awel da viel mee een geluk met een ongeluk ,een operatie en 6 weken thuis en slecht weer[:)]
Nu zullen de vorderingen vertragen ,zomer ,terug aan het werk ,en aan den elentrik bezig en wa hurk plakken, tja een beetje verwent geweest me den tijd.
Da wordt afkicken[;)]
 

vdr

#201
citaat:
Geplaatst door ysbeer

de zip code is alleen voor u.s.a staat
er bij,volgens mij
probeer,nog een keer

dat rijmt,maar niet express.

wim


ja da had ik ook door ,maar heb vanalles geprobeerd !
Nu denk ik er plots aan ;die username , zijn da die cijfer en letters die horen bij je email ni? Ik heb daar gewoon vdr bijgezet
Enfin ,ik probeer eveneens via msn my space ,daar heb ik al mijn fotos staan ,nu er nog hier op krijgen
[:p]
 

ERVIN

#202
Ziet er prachtig uit [:p],leuk h?,zo aan je baan bouwen![;)]

tony

#203
Prachtige banen allemaal. Hoelang zijn jullie hier allemaal aan bezig geweest. Ikzelf raak nog niet wijs uit m'n sporenplan.
Groeten tony

Havoc

#204
citaat:
Ikzelf raak nog niet wijs uit m'n sporenplan.


Euh? Ofwel is er iets mis met uw plan, ofwel met U...
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Havoc

#205
citaat:
ja da had ik ook door ,maar heb vanalles geprobeerd !
Nu denk ik er plots aan ;die username , zijn da die cijfer en letters die horen bij je email ni? Ik heb daar gewoon vdr bijgezet


De username is iets dat je zelf kiest bij photobucket. Heb je de bevestigings email gekregen? Daar staat een link in die je moet bezoeken.

Die cijfers en letters bij je email zijn de username die je nodig hebt voor je email server. Geef die nooit buiten.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Petdig1

#206
citaat:
Geplaatst door Kedeng Kedeng

Ziet er goed uit Peter[8D]

Was zeker een moeilijke constructie?




Constructie was inderdaad niet eenvoudig en is heel veel tijd ingekropen.   Moeilijkste was eigenlijk de kruising tussn de 2 spiralen te realiseren daar de loks met geheven panto eronderdoor moeten kunnen.  Doorde grote diameter is de hellingsgraad zeer laag en kunnen dus ook lange treinen zonder problemen met 1 lok naar  boven.
Sbb en Bls baan in opbouw

Petdig1

#207
citaat:
Geplaatst door vdr

Bedankt Gerolf ,das plezant mijn eigen constructie te bewonderen op het forum en he,mannen ,das mijne pa 72j en goe gebeten van het treinvirus . Van  de vogelgriep zijn we monteel gespaard gebleven ,want we hebben onszelf opgehokt op de zolder[:)]



Mooi opzet van baan vdr !

Ziet er leuk uit
Sbb en Bls baan in opbouw

Petdig1

#208
CiteerGeplaatst door Koen

@petdig1
Knap werk. Zal de moeite worden als het landschap gevorderd is.

Bedankt Koen,
Het landschap zal een en ander sterk doen veranderen.  De eerste voor bereiden stappen zijn ondertussen gezet.   OOk de de bovenleiding zal grotendeels zelf gemaakt worden

Groetjes

Peter
Sbb en Bls baan in opbouw

vdr

#209
Voor Havoc
ik ga da nog is proberen ,als username ,had ik gewoon vdr gezet.En da van de cijfers en letters ,da dacht ik al!Ben ook aan het proberen met een Space via msn
Waarom kunnen we hier geen fotos plaatsen zoals bij "2dehands .be"da gaat daar heel simpel.[:(]