Nieuws:

Nu in MSM 246 TREINSAMENSTELLING: De IC Saphir

Hoofdmenu

5523 als Exclusief model voor de lezers van MSM

Gestart door Binco, 01 maart 2013, 17:18:10 PM

ToThePoint

Citaat van: philippe_007 op 27 januari 2014, 20:15:22 PM
voor de eerste keer in mijn leven de handleiding gelezen en eens gedaan wat er stond.
Goed gedaan mannen van MSM - VBV en B-models... Ik tel al af naar de volgende actie ;-)

HAHAHA ik ben ook zo een exemplaar.
Een handleiding ? wat is dat ?
Als ik echt dagen vastzit op een probleem dan misschien zal ik het eens raadplegen.
Het heeft wel een voordeel. Op den duur word men zo bedreven erin dat het uitdokteren van nieuwe spullen kinderspel wordt.

Het kan niet genoeg gezegd worden, merci aan allen die dit project mogelijk gemaakt hebben.
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

SuSke

Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

doomslu

Normaal hebben alle wachtenden dit weekend een mailtje gekregen van mij.
En jij nu ook, Suske.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

doomslu

Citaat van: SuSke op 27 januari 2014, 23:19:00 PM
ben nog steeds wachtende  :(
Frans ik heb jou een bericht en een mail gestuurd. Het is dringend.
Jouw loc ligt al 13 dagen te wachten in de post! Ze sturen die na 14 dagen terug...  :o
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

SuSke

Luc,

E-tracker gekregen van Kristof.
Loc ligt nog tot maandag op de post.
Gelijk klacht bij postmeester neerleggen omdat zijn werknemers geen briefje hebben achtergelaten.

Het komt dus nog goed.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Metpetergaathetbeter

Zou het in het vervolg niet aan te raden zijn de verdeling op beurzen te doen zoals VBV en Olaerts vaak doen loc en bestelde materialen meebrengen naar de beurs ! Bovendien heb je dan op de beurzen meteen wat meer en meer tevreden bezoekers !

Groeten Peter ;)

PS hoeven daarom niet alleen de grote beurzen te zijn ! :-\ ::)

doomslu

Het is een heel gezeul om al die modellen naar beurzen mee te brengen.
Wist je dat de eerste levering door de post geweigerd werd omdat het te veel was?
Van Biervliet heeft ze dan maar zelf naar een groter postkantoor gebracht, netjes getrieerd per postnummer!

Maar, voor het volgend model denken we inderdaad aan een levering op de beurs in Leuven... als de Chinezen meewillen.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

philippe_007


Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

OlivierV

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 06 februari 2014, 18:54:36 PM
Zou het in het vervolg niet aan te raden zijn de verdeling op beurzen te doen zoals VBV en Olaerts vaak doen loc en bestelde materialen meebrengen naar de beurs ! Bovendien heb je dan op de beurzen meteen wat meer en meer tevreden bezoekers !

Groeten Peter ;)

PS hoeven daarom niet alleen de grote beurzen te zijn ! :-\ ::)
Lijkt mij geen slecht plan dan je kan kiezen of wel verzenden ofwel op een beurs.

Groet,
Olivier
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

thor

Een keuze maken is voor mij OK, alhoewel afhalen op een beurs voor mij geen optie is.
Ik bezoek maar één beurs per jaar, ofwel Genk ofwel de MSM beurs.
Groeten
Thor
hO, 2-rail, digitaal
Intellibox, Power 3, Win-Digipet 2009, v 5

mark7758

Luc als het diesel is geef me ik al op.
Bij deze bestelling 1??
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

BD1701

Aha, benieuwd welke loc we dan dit keer mogen verwachten, laat ons maar snel iets weten.
 

ToThePoint

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 06 februari 2014, 18:54:36 PM
Zou het in het vervolg niet aan te raden zijn de verdeling op beurzen te doen zoals VBV en Olaerts vaak doen loc en bestelde materialen meebrengen naar de beurs ! Bovendien heb je dan op de beurzen meteen wat meer en meer tevreden bezoekers !

Groeten Peter ;)

PS hoeven daarom niet alleen de grote beurzen te zijn ! :-\ ::)

Neen dank u.
Heb wel iets anders te doen dan beurzen af te schuimen. Enkel en alleen voor bestellingen af te halen.
Als er al inkom betaald dient te worden dan heb ik de kost van de verplaatsing + de inkom.
Rokkefeller ben ik niet.
Verzenden via de post is dan wel een pak goedkoper.
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

ToThePoint

Citaat van: doomslu op 06 februari 2014, 20:13:45 PM
Maar, voor het volgend model denken we inderdaad aan een levering op de beurs in Leuven... als de Chinezen meewillen.  ;)

Leuven, op de msm beurs ?
Dat is de enige beurs waar ik naartoe ga, dus dat zou kunnen.
Maar een ritje naar Leuven speciaal voor een bestelling af te halen ?
Leuven is zowat de meest moeilijk bestemming als men ten noorde van A'pen woont.
Vanaf Mechelen moet men over gewone wegen als men de kortste weg wil.
Men is algauw 2u onderweg voor een enkele rit.
Pure verspilling van tijd en geld als het enkel is om een bestelling af te halen.
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI