5523 als Exclusief model voor de lezers van MSM

Gestart door Binco, 01 maart 2013, 17:18:10 PM

mark7758

Cv 63 of 64 is het ESU geluid. En dan waarde even bewust laag zetten. (Oude waarde even opschrijven. Indien het niet lukt dan kan je het herstellen.)
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

ERVIN


argilla

Citaat van: mark7758 op 30 december 2013, 14:25:39 PM
Cv 63 of 64 is het ESU geluid. En dan waarde even bewust laag zetten. (Oude waarde even opschrijven. Indien het niet lukt dan kan je het herstellen.)


bedankt voor de info.
Met MM2 kan je geen CV's inlezen, wel instellen dus de oude waarde zal ik niet kunnen inlezen. De CV die er staat is enkel bij benadering ter info :(
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

gardevil

Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

Anarchy

Mijn versie zal voor volgend jaar zijn :P Maar geen nood, er is voor mij geen haast bij!

mark7758

Citaat van: argilla op 30 december 2013, 14:34:30 PM
Citaat van: mark7758 op 30 december 2013, 14:25:39 PM
Cv 63 of 64 is het ESU geluid. En dan waarde even bewust laag zetten. (Oude waarde even opschrijven. Indien het niet lukt dan kan je het herstellen.)


bedankt voor de info.
Met MM2 kan je geen CV's inlezen, wel instellen dus de oude waarde zal ik niet kunnen inlezen. De CV die er staat is enkel bij benadering ter info :(
Anders even wachten. Meenemen naar Rijswijk 11+12 jan. 2014 en dan doen we het ter plekke en testen hem dan ook direct.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

argilla

Citaat van: mark7758 op 30 december 2013, 16:52:47 PM
Citaat van: argilla op 30 december 2013, 14:34:30 PM
Citaat van: mark7758 op 30 december 2013, 14:25:39 PM
Cv 63 of 64 is het ESU geluid. En dan waarde even bewust laag zetten. (Oude waarde even opschrijven. Indien het niet lukt dan kan je het herstellen.)


bedankt voor de info.
Met MM2 kan je geen CV's inlezen, wel instellen dus de oude waarde zal ik niet kunnen inlezen. De CV die er staat is enkel bij benadering ter info :(
Anders even wachten. Meenemen naar Rijswijk 11+12 jan. 2014 en dan doen we het ter plekke en testen hem dan ook direct.




Bedankt voor het aanbod. Rijswijk tegen Den Haag is wel heeeel ver voor een test niet ? Maar oke dank u voor de info
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

mark7758

Je kan dan ook direct onze baan zien. En dan wil ik ook nog wel een kopje koffie aanbieden.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

loebaske

Voor kerst is men locje aangekomen, een mooi machien en hopelijk kan er nog zo eens een actie op touw worden gezet...

Alain

Hier nog niet gearriveerd.
Als ze hem naar buiten gooien kan ik hem opvangen. ;)

Morgen nog een dag.

D_Loc

Hier ook nog niet aangekomen, ik heb de gewone kale DC versie genomen omdat ik er een Loksound 4 decoder in wil zetten met mijn eigen geluid (ik heb hierbij aangenomen dat de sound versie een Loksound 3.5 32Mbit zou zijn maar misschien is dat toch een Loksound 4).

Zijn er al in NL aangekomen?
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

D_Loc

Citaat van: doomslu op 30 december 2013, 21:18:51 PM
Vreemd, de analoge zijn al lang verstuurd...
Ik ben zelf niet zo'n voorstander om dure en kwetsbare producten via de post te verzenden. Bij voorkeur haal ik alles liever persoonlijk af, ook als ik daar bijv. 200 km voor moet rijden (zolang ik nog een leasewagen heb  ;) ).

Hebben jullie de track&trace code van de verzendingen zodat mogelijk kan worden nagezocht waar het pakket zich op dit moment bevindt?
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

mark7758

BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.