5523 als Exclusief model voor de lezers van MSM

Gestart door Binco, 01 maart 2013, 17:18:10 PM

OlivierV

Citaat van: Gerolf op 30 mei 2013, 17:41:06 PM
De vele pagina's die in draadjes als dit ontstaan... misschien is het wel nuttig om een forumregeltje te herhalen:

Is je bijdrage nuttig?
Vraag jezelf af of je post iets bijdraagt aan het draadje waar je het plaatst.
- Hoort het bij het lopende onderwerp?
- Hebben anderen er iets aan?
- Of is het toch op zijn minst humoristisch?

;)
De puntjes doen mij wat denken aan de 4 conversationele maximes (kwaliteit, kwantiteit, wijze en relevantie), normaal houden mensen zich hieraan tijdens conversaties, zowel geschreven als gesproken. Soms worden deze bewust doorbroken om iets te benadrukken/in de verf te zetten of duidelijk te maken.

Tot zover het taalkundig intermezzo en al dan niet nuttige bijdrage.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

doomslu

Citaat van: Michael op 05 juni 2013, 20:06:12 PM
Blijkbaar heeft Luc het te druk gehad afgelopen weekend, we wachten rustig af wie weet volgend weekend. ;D
Het wordt inderdaad volgend weekend, niet omdat ik het te druk had, maar op de administratie was het wat druk, zodat de definitieve lijst met betalingen nog niet klaar was...
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Michael

Luc maakt niet zoveel uit, ik neem aan dat zij die betaald hebben dat nog wel weten. En de rest, die mag wel eens opschieten.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Arbeco

En nu maar afwachten, ben benieuwd hoe hij eruit ziet! :P

Groetjes Len ;)
Old diesels never die...

Anarchy

Bevestigingen van betaling worden blijkbaar ook reeds verzonden. Het schiet op :P Ik ben echt benieuwd naar de eerste foto's van deze loc.

loebaske

Foto maakt niet zoveel uit, als die maar op de baan staat klaar om te slepen...

Eres

Helaas heb ik deze loc dus ook niet, foto's van het Internet afhalen kan dus iedereen zoals Jurgen het al heeft gezegd, maar dit draadje blijf ik met heel veel belangstelling volgen vanwege dat dergelijke locs mijn grote interesse hebben

Wim

Anarchy

Ik bedoel foto's van het eerste prototype in 1/87 ;)

gardevil

Citaat van: doomslu op 30 mei 2013, 21:28:10 PM
Als het enigszins mogelijk is zal ik dit weekend een mailtje versturen naar al diegenen waarvan we de betaling binnenkregen, en een ander mailtje naar diegenen wiens betaling we (nog) niet ontvingen. Hou jullie mailboxen in de gaten.  ;)

Luc,

al ff geleden, maar zijn de mailtjes al verzonden?
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

argilla

Citaat van: gardevil op 09 juli 2013, 17:31:59 PM
Citaat van: doomslu op 30 mei 2013, 21:28:10 PM
Als het enigszins mogelijk is zal ik dit weekend een mailtje versturen naar al diegenen waarvan we de betaling binnenkregen, en een ander mailtje naar diegenen wiens betaling we (nog) niet ontvingen. Hou jullie mailboxen in de gaten.  ;)

Luc,

al ff geleden, maar zijn de mailtjes al verzonden?


Hier ook nog niets ontvangen. Luc is misschien met vakantie .
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

Herwig

..Luc D. met vakantie...

Wandeling  "B"   in  Echternach.. , met boterhammekes & thermos... .

Groeten,   Herwig.

gardevil

Luc,

geniet ervan ik hoor het wel als je terug bent ;)
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

doomslu

Ik vakantie? Nog niet hoor!

Ik zit lekker op het terras, het forum te lezen.
Eind volgende week is het verlof, maar de pc zal steeds dichtbij zijn  ;)

De mailtjes zijn al héél lang verzonden hoor. Iedereen die inschreef zou er eentje moeten gehad hebben, zowel zij die betaalden als zij die niet betaalden.

Wie graag wil dat ik het even nazie, stuur me een mailtje of een berichtje via het forum en ik antwoord zo snel als mogelijk.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Binco


doomslu

Citaat van: Binco op 06 augustus 2013, 08:59:46 AM
Nog geen nieuws of een kleine update? ::)
Toeval of niet? 5 minuten geleden heb ik een eerste foto van een prototype (voor de schildering) gezien; foto gemaakt in de fabriek.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *