Nieuws:

Nu in MSM 246 REPORTAGE: Derde lustrum voor On traXS!

Hoofdmenu

5523 als Exclusief model voor de lezers van MSM

Gestart door Binco, 01 maart 2013, 17:18:10 PM

reeves


doomslu

Indien er nog mensen zijn die besteld hebben, maar om één of andere reden geen uitnodiging tot betalen ontvingen, dan zou ik die willen aanraden om me te contacteren.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

gardevil

Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

modèlisme

Als ik dit allemaal lees is MSM winkelier geworden, met Luc als verkoper. Waar gaan we naartoe, winkels sluiten en MSM begint aan nevenverkoop.
Misschien een nieuwe vorm. What next.
 

PeterVG


Dankzij deze actie komt er eindelijk een echte tijdperk IV versie van de 55 van B-Models. Om mij niet duidelijke redenen is dit tot op heden niet gelukt. Ondanks dat al eerder bruikbare tijdperk  IV versies aangekondigt werden die nog steed op zich laten wachten. Als via deze weg het toch kan dan begrijp ik zulke reactie niet goed.

ToThePoint

Citaat van: modèlisme op 29 mei 2013, 21:27:57 PM
Als ik dit allemaal lees is MSM winkelier geworden, met Luc als verkoper. Waar gaan we naartoe, winkels sluiten en MSM begint aan nevenverkoop.
Misschien een nieuwe vorm. What next.

Hij die kwaad is vergeet dat dat komt omdat andere iets hebben wat hij zelf graag wil.
En de mijne is ook betaald.
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

OMC

Citaat van: modèlisme op 29 mei 2013, 21:27:57 PM
Als ik dit allemaal lees is MSM winkelier geworden, met Luc als verkoper. Waar gaan we naartoe, winkels sluiten en MSM begint aan nevenverkoop.
Misschien een nieuwe vorm. What next.

Neen. Winkelier die nagaat of er interesse is voor een uniek model en dit doet via een openbaar forum waar dan nog eens veel modeltreinliefhebbers samen troepen, mét medeweten van forumbeheerders. Wat is dan het probleem?

Mijn factuur is intussen ook betaald.
Mvg, John

Info, foto's en video's nog steeds op www.railmedia.be

Jurgen

Citaat van: modèlisme op 29 mei 2013, 21:27:57 PM
Als ik dit allemaal lees is MSM winkelier geworden, met Luc als verkoper. Waar gaan we naartoe, winkels sluiten en MSM begint aan nevenverkoop.
Misschien een nieuwe vorm. What next.

Dit vind ik toch een vreemde reactie hoor. Als je het zo gaat bekijken moeten Märklin, Roco, LS Models, Busch, Herpa,... ook stoppen met hun exclusieve modellen voor de clubleden want dan maken zij ook de winkeliers kapot.
Als je dan nog verder gaat kijken dan maken Olaerts en Van Biervliet ook de andere winkels kapot met hun eigen producties die je alleen maar in hun winkel kan kopen.

Neen, ik respecteer je mening maar ik ben het er helemaal niet mee eens.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

dieselfreak

Het is dan ook een reactie van een handelaar, dat verklaard veel,  zoniet alles...
MC

Jurgen

Citaat van: dieselfreak op 30 mei 2013, 11:11:04 AM
Het is dan ook een reactie van een handelaar, dat verklaard veel,  zoniet alles...

Ok, dan is het misschien een iets minder vreemde reactie, maar het haalt mijn mening niet onderuit denk ik.

Ik weet trouwens wie het is en ik kan me niet voorstellen dat MSM met deze reeks 55 in het vaarwater van zijn winkel gaat varen.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Metpetergaathetbeter

Citaat van: modèlisme op 29 mei 2013, 21:27:57 PM
Als ik dit allemaal lees is MSM winkelier geworden, met Luc als verkoper. Waar gaan we naartoe, winkels sluiten en MSM begint aan nevenverkoop.
Misschien een nieuwe vorm. What next.

Het is ook de ander invoerders en producenten toegestaan om aan de MSM lezers een excl. model voor te stellen voor een (excl) lagere prijs (of een speciale oplage van een speciale loc)

Groeten Peter ;)

Peter

Ik heb de aankoop van de 55 even moeten uitstellen, jammer dat ik nu de meerprijs moet betalen, maar alles ineens gaat nu eenmaal niet. Kosten aan de auto, en het huis enz.... Niets aan te doen.
Met vriendelijke groeten
Peter

bollen neus

Weet niet wat jullie onder "exclusief" verstaan, normaal is dat dus één model van............ en niet 400 stuks of meer van één model. Ik weet Nederlands is nu eenmaal een moeilijk verstaanbare taal hé?. ;)

Metpetergaathetbeter

Citaat van: bollen neus op 30 mei 2013, 12:03:19 PM
Weet niet wat jullie onder "exclusief" verstaan, normaal is dat dus één model van............ en niet 400 stuks of meer van één model. Ik weet Nederlands is nu eenmaal een moeilijk verstaanbare taal hé?. ;)

Eric, dan bestaan er nauwelijks excl. modellen, de jouwe buiten beschouwing gelaten, en als je dan moet betalen voor een excl. dat is dan ook maar voor enkelen weggelegd ! Wat bedoeld wordt met excl. is dat het in principe voor de lezers van MSM bestemd is (maar later ongetwijfeld hier en op andere fora en ébay te koop zal aangeboden worden !)

Groeten Peter ;)

argilla

als we hier te veel kritiek gaan geven op het  zogezegd exclusief model voor de MSM'ers  ( weet wel ieder zijn mening dat is ook correct) zou het weleens "kunnen" zijn dat intiatief nemers  het laten bij dit  model en zal er in de toekomst misschien " niets" meer aangeboden worden. Dus toch eventjes alert wezen !   ;)
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15