Nieuws:

Nu in MSM 249 TEST: KATO NMBS 5405 in spoor N

Hoofdmenu

5523 als Exclusief model voor de lezers van MSM

Gestart door Binco, 01 maart 2013, 17:18:10 PM

Metpetergaathetbeter

Volgende keer een 23 tijdperk V ?

groeten Peter ;)


Jurgen

Tja, dat is al een heel aantal. Jammer genoeg nog altijd niet genoeg voor sommige andere fabrikanten.


Ik blijf het dus een mooi initiatief vinden van MSM en B-Models. Toch laat ik hem aan mij voorbij gaan, ik kan er namelijk niets mee doen.  :(


@ Peter: Een 23 in tijdperk V? Waar kan ik inschrijven!?  :)
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Peter

Nee, nee, een 23 in twee kleuren groen of gewoon groen. :) :) :)
Met vriendelijke groeten
Peter

LocoRob

De 23ers gaan toch komen bij Van Biervliet ? Alle kleurvarianten zullen wel aan bod komen zeker, net zoals de 22, 25 en 25.5
Een beetje (veel?) geduld hebben zou ik zeggen.

Van mij mogen de aangekondigde 51ers komen van B-Models.  :P
Greetz,
Robby

doomslu

Citaat van: LocoRob op 06 april 2013, 13:00:04 PM
De 23ers gaan toch komen bij Van Biervliet ? Alle kleurvarianten zullen wel aan bod komen zeker, net zoals de 22, 25 en 25.5
Een beetje (veel?) geduld hebben zou ik zeggen.
...
Klopt, maar de mannen hier hopen wellicht op een herhaling van deze aanbieding voor lezers en abonnees.  :)
Wie weet in de toekomst.

Ieder zijn gedacht, natuurlijk, maar ikzelf ben blij dat de eerste modellen de blauwe zijn.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter

ah, je snapt het, daarom hebben wij iemand in het buitenland(NB een Belg met Belg. ID en roots  ;D) nodig om te snappen dat het volgende model(of modellen bv 2 verschillende tijdperken en waarom niet tijdperk 3 en 5 ) wel eens een ander type of tijdperk zou mogen hebben en ik hoop dat dhr VBV hier ook meeleest !
GELEZEN mr. VBV (anders moeten we hem er maar eens op attent maken ?)

Groeten Peter ;)

Jurgen

Märklin heeft bijna alle groene varianten gemaakt, laat het dus maar eens iets anders zijn nu.

Maar misschien moeten we het toch maar bij de reeks 55 houden in dit draadje.  :)
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

ERVIN

Hopelijk moet Modern Gala deze loc niet gaan maken , want die gasten zijn gestopt met het maken van modeltreinen , zij gaan zich terug bezig houden met telefonie.  ???

Ik denk dat ook LS Models naar een andere leverancier zal moeten gaan uitkijken??

adrievans

Citaat van: ERVIN op 06 april 2013, 18:12:50 PM
Hopelijk moet Modern Gala deze loc niet gaan maken , want die gasten zijn gestopt met het maken van modeltreinen , zij gaan zich terug bezig houden met telefonie.  ???

Kan wel eens een gat in de markt zijn om jongeren te trekken voor modelspoor.
Een loc waarmee je kunt bellen. ;D

thor

Citaat

'Hopelijk moet Modern Gala deze loc niet gaan maken , want die gasten zijn gestopt met het maken van modeltreinen , zij gaan zich terug bezig houden met telefonie. 
Ik denk dat ook LS Models naar een andere leverancier zal moeten gaan uitkijken??'


Tja dat er eerder vroeger dan later, in dit geval, een kink in de kabel zou komen met de Chinezen lag voor de hand.
Ben benieuwd naar het vervolg van dit verhaal.




Groeten
Thor
hO, 2-rail, digitaal
Intellibox, Power 3, Win-Digipet 2009, v 5

Jurgen

't Is te hopen dat ze dan de orders die er waren nog afwerken. Anders heeft LS (en ook Van Biervliet met hun 23 en duikbrik) een enorm probleem.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

loebaske

Heb het mes er uit gehaald en klinkt nu wat beter.....

loco

Citaat van: ERVIN op 06 april 2013, 18:12:50 PM
Hopelijk moet Modern Gala deze loc niet gaan maken , want die gasten zijn gestopt met het maken van modeltreinen , zij gaan zich terug bezig houden met telefonie.  ???
Ik denk dat ook LS Models naar een andere leverancier zal moeten gaan uitkijken??


Waar haal jij deze kwakkel vandaan. Van horen zeggen? Of zwart op wit? Je moet toch oppassen met zulke dingen te zeggen. Liefst je bron vermelden.

Olivier77

Even een vraag,

Hebben de actuele locs voor 3 rail nu de aangepaste hogere wielflenzen of nog altijd de te lage ?
Ik heb een 5515 en die rijdt heel slecht over engelse wissels door de te lage wielflenzen.

Mvg

Olivier
3rail, Krails, Ecos2, Koploper

Binco

30 april is gepasseerd,
wat nu Luc?

Wat mogen we gaan verwachten?
Krijgen we eerst een prototype te zien, gevolgd door een factuur?  ;D