Nieuws:

Nu in MSM 272 REPORTAGE: Railtour Dms met bijzondere inrichting

Hoofdmenu

Zaterdag - Nurnberg op tv

Gestart door marc goovaerts, 15 februari 2013, 21:53:36 PM

marc goovaerts

Berichtje van Modellbau Luft gekregen:
Morgen om 16u45 (vrijdag 22 februari om 00u45 herhaling) zou er een uitzending zijn van 'Eisenbahn Romantik' over de Spielwarenmesse 2013 op de zender SWR.

Zelf kan ik niet kijken, want ik ben nog niet gezwicht voor de Telenetchantage om naar digitaal over te schakelen.
Straf: zes zenders minder voor dezelfde prijs... Als ik ooit digitaal ga, zal het dus zeker niet bij die rotzakken zijn.

Koen

Idem dito. Bovendien is het analoog signaal rotslecht. Zeer veel ruis op de kabel  >:(.

Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

marc goovaerts

Inderdaad, ze steken het dan maar op de verbindingskabel in huis. Hoewel dezelfde zenders voor het Telenet-tijdperk (Integan) geen enkel probleem gaven. Volgens mij is het hun eerste 'reklame' voor digitaal/pesterij geweest. En toen dat niet hielp, verdwenen er dan maar wat zenders van het analoog 'aanbod'. Zover ik weet zijn monopolies in Europa verboden, maar Telenet profiteert van/misbruikt hun feitelijk monopolie op analoge kabel in alle richtingen.

conducteur

Ik hoop dat ze dat net ooit eens vrijgeven voor andere merken want er bestaat veel beter dan Telebrol en belgakrom...
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Johnnytrein

Ik heb telenet digitaal maar geen SWF en WDR is ook al foetsie hier in Mortsel.
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

argilla

Citaat van: Johnnytrein op 16 februari 2013, 18:50:41 PM
Ik heb telenet digitaal maar geen SWF en WDR is ook al foetsie hier in Mortsel.

Belgacom he jongens Belgacom............ pffffffffffffffff :(
Vallen "maar" gemiddeld 2 x per week uit " zender niet beschikbaar" Ik zeg dan altijd; der zit weer iemand met zijn friet pollen aan de knopjes" :D
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

Metpetergaathetbeter

http://www.swr.de/eisenbahn-romantik/-/id=98578/nid=98578/did=11014858/pv=video/18glpev/index.html

mogelijks is dit het bewuste stukje had het eerder al geplaats in verslag Neurenberg  :)

Groeten Peter ;)