Nieuws:

Nu in MSM 249 SAMENSTELLING: De EN224/225 Donauwalzer 1993-2002

Hoofdmenu

Break Olaerts

Gestart door deurenkletser, 14 januari 2013, 17:14:25 PM

deurenkletser

Hallo,

Is er iemand of weet er iemand waar er duidelijke foto's van de Memling break te vinden zijn? Is het zo dat er een gedeelte interieur is opgegeven voor de motor of is dit aangepakt zoals bij de klassiekjes van Jocadis?

thor

Zelf bezit ik een 2-deligeversie in bordeauxkleurstellng, daar is inderdaad een gedeeltevan het interieur opgeofferd voor de motor. Vermoedelijk is dit ook het geval bij een 3-delige Memling uitvoering.
Groeten
Thor
hO, 2-rail, digitaal
Intellibox, Power 3, Win-Digipet 2009, v 5

itchy

Citaat van: deurenkletser op 14 januari 2013, 17:14:25 PM
Hallo,

Is er iemand of weet er iemand waar er duidelijke foto's van de Memling break te vinden zijn? Is het zo dat er een gedeelte interieur is opgegeven voor de motor of is dit aangepakt zoals bij de klassiekjes van Jocadis?
jep, deel interieur is weggelaten. zal seffens wat foto's nemen!
Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

itchy

Even de binnenverlichting aangezet, je ziet direkt waar de motor zit:  ;)





de twee andere bakken worden volledig verlicht. Moet je ook een foto hebben met de kap eraf?
Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

arizonageel

Hallo,

Bij de nieuwe versie is dit niet meer het geval

motor ligt dan veel lager

Guido,
 

thor

Keurig zo, ik kom mijn exemplaar dan wel kopen....
Groeten
Thor
hO, 2-rail, digitaal
Intellibox, Power 3, Win-Digipet 2009, v 5

deurenkletser

Dat heeft me dus altijd tegengehouden de Break te kopen omdat ik het jammer vind dat je er dan eigenlijk geen binnenverlichting in kan steken. De nieuwe heeft dit inderdaad niet meer, heb ik al gezien bij andere afbeeldingen. Hopelijk brengen ze de 'oude' ook uit als verbeterde versie.

Bedankt voor de foto's Itchy, dat volstaat, nu heb ik het duidelijk gezien!

Metpetergaathetbeter

is de ook de reden waarvoor hier nog geen treinstel aangekocht werd die motor !

Groeten Peter ;)

ward

Iemand trouwens enig idee wanneer de new look versie hiervan leverbaar zal zijn?

Mvg
AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--

arizonageel

Vermoedelijk in maart /april 2013

Guido,
 

chef garde

Er wordt aan gewerkt!   ;)


kristof fsd

kunnen die breaks gekoppeld worden?
 

ERVIN

Wat wil een mens nu nog meer , een heerlijke Duvel en dan maar kletsen over treinen , ja het leven kan " soms " mooi zijn.  ;)
Chef Garde , als ik eens moet komen helpen ( met leeg drinken) geef mij dan maar een seintje hé

chef garde

Met alle plezier!  Bij voorkeur in de zomer, dan zitten we buiten, bbq aan, dan pas is het leven schoon!

loc1200

Die Duvel gaat er altijd wel in.......

Gr. Mars