Nieuws:

Nu in MSM 247 REPORTAGE: MOBEXPO 2024 | 2de Dutch US Convention

Hoofdmenu

Goovermodels 1:45 2013

Gestart door eve, 11 januari 2013, 15:29:15 PM


dieselfreak

Mooi, mooi, mooi! Een M2 1'ste klasse rijtuig in HO zou ook welkom zijn want ik denk niet dat Marklin dat ooit nog gaat uitbrengen.
MC

Jurgen

Marc, de link toont geen H0 model, maar een 0 model!  ;)

Trouwens, Märklin is pas opnieuw begonnen met M2's. Er zijn nog heel veel varianten die ze kunnen maken waaronder Nederlandse versies. Ik zou dus niet te snel zeggen dat het er nooit van komt.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

eve

Citaat van: Jurgen op 12 januari 2013, 11:06:19 AM
Marc, de link toont geen H0 model, maar een 0 model!  ;)


Dat zegt hij ook niet : hij uit de WENS naar OOK een M2...

Erik

Jurgen

Daarom dat ik ook over Märklin vertel.  ;)
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

dieselfreak

Citaat van: eve op 12 januari 2013, 11:25:07 AM
Citaat van: Jurgen op 12 januari 2013, 11:06:19 AM
Marc, de link toont geen H0 model, maar een 0 model!  ;)


Dat zegt hij ook niet : hij uit de WENS naar OOK een M2...

Erik


Goed gelezen, en ik hoop dat het in dit geval niet bij "whishfull thinking" blijft.
@ Jurgen: afwachten maar wat de M2's van Marklin betreft, de groene M2's in tijdperk 4, dus zonder blauwe of andere hoeken zouden ze ook nog kunnen uitbrengen, maar ze moeten willen natuurlijk.


MC

bollen neus

Yep en dan liefst  zonder de alom gekende "mankementen" à la maison spécial. ;)

@dieselfreak, Marc, het mag ook eens een maatje groter zijn hoor mar indien er konden gemaakt worden voor Ho rijders mij ook niet gelaten, mag altijd en tp3 rijders zijn er meer dan je denkt peis ik?
:)

dieselfreak

@ Eric: ik heb soms de indruk dat liefhebbers van Tp 3 en 4 tegenwoordig in de minderheid zijn, al kan ik mij vergissen. Ik vind het wel positief dat er meer modellen in verschillende schalen uitkomen, zo komt iedereen aan zijn trekken.
MC

bollen neus

Marc, het is wel een heel tof initiatief dat genomen wordt, en hopelijk tegen eind van het jaar dat alles te verkrijgen is zal al een hele prestatie zijn vind ik. Haast en spoed is zelden goed, dus ze mogen van mij gerust hun tijd voor nemen voor het uitbrengen. :)

dieselfreak

Vind ik ook, geduld is een schone zaak. Beter wat langer wachten op een model zonder fouten (of toch bijna zonder) dan iets wat er van ver op lijkt.
MC

loco

De nieuwighedenfolder 2013 staat blijkbaar ook on line in de rubriek producten/projecten:

http://cms4.proximedia.com/files/50404/MediaArchive/2013%20niews.pdf

janjozef

Voor de mensen die in de zoete waters zijn geweest zondag daar stond een M2 van goover models, zag er zeer knap uit, weet natuurlijk nog niet of de maatvoering en zo juist was,

Jan

Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

rgp

Jan,

Ik was niet in de Zoete waters, maar dat was al te zien in november tijdens het week-end van 0-Forum.

Roland

MARKLINRIJDER

Beste,

Het model in Hofstade was een geconcipieerd model.
Het model in Heverlee een productiemodel.

Grtjs,

David