Nieuws:

Nu in MSM 251 PRAKTIJK: Zelfbouw van briketten voor de stoomlocomotief * Een Railpool-TRAXX in een Lineas-jasje * Een trein voor de staalindustrie

Hoofdmenu

Enquete KISS Modellbahnen nieuwe modellen

Gestart door eve, 10 januari 2013, 20:42:19 PM

eve

De firma KISS bevraagt de mogelijke klanten naar hun wensen betreffende nieuwe te produceren modellen in de schalen 0 en 1 en 2m.
Voor diegenen die zich geroepen voelen om hieraan mee te werken :

http://kiss-modellbahnen.de/Umfrage/survey.php?sid=EBAD52

Erik

loco

Dat is vreemd, eerst gaat Kiss zijn programma grondig afslanken wegens (financiële) problemen, en nu gaan ze hun potentiële klanten bevragen. Misschien dat Kiss eerst kan vragen wat zijn klanten verbeterd willen zien aan toekomstige modellen zodat ze niet naar de concurrentie overlopen. Ondermeer naar KM1 en Lenz. Er zijn nog andere degelijke spelers. En ja, er zijn ook problemen met het verre Oosten (Korea en China) die hebben meegespeeld bij de problemen bij Kiss.
Kiss stond lang aan de top, maar is niet mee geëvolueerd. Jammer. Ik ga niet meedoen aan de bevraging. Ik heb al elders een keuze gemaakt (www.spur-1.at)

Dirky

Vragen stellen aan de klanten d.m.v. dergelijke enquete lijkt me helemaal logisch voor een bedrijf in moeilijkheden. Voor de rechtbank - als het zover komt - kan dan aangetoond worden dat men de scope van het bedrijf wel degelijk heeft aangepast aan de noden van de klant...