Welke decoder is dit?

Gestart door gardevil, 23 december 2012, 22:43:28 PM

gardevil

Hallo,

even een vraagje. Ik heb een loc gekregen met decoder in, alleen weet ik niet welk merk en/of type decoder het is.
Ik probeerde hem uit te lezen met MR direct, maar kreeg geen gegevens.
Iemand een idee welke decoder dit is?

EDIT: Op de achterzijde staat de vermelding 46/10/VH geen merk.

Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

bellejt

kan je CV7 en CV8 niet uitlezen ?

AtMoPo

AtMoPo

eric

Heb je ook een foto van de andere zijde?

gardevil

Citaat van: bellejt op 24 december 2012, 01:37:43 AM
kan je CV7 en CV8 niet uitlezen ?

Neen, dat is het probleem, wanneer ik de decoder uitlees krijg ik op alle adressen 0 terwijl ik zeker weet dat adres 1 op 12 staat en de loc hier ook op reageert.

Citaat van: eric op 24 december 2012, 09:36:10 AM
Heb je ook een foto van de andere zijde?


Neen heb geen foto van de achterzijde, de decoder is vastgekleefd en wanneer niet nodig zou ik hem liefst niet verwijderen.

Citaat van: AtMoPo op 24 december 2012, 08:09:19 AM
Dat is een Esu 3 of 4

Dacht ik inmiddels ook al, maar zou graag het juiste type kennen, of maakt dat voor het programmeren geen verschil?
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

Ronald

Frank, lees je de decoder uit met belasting? Dus ingeprikt in een loc?

gardevil

Ja. De decoder is gesoldeerd dus losmaken is moeilijk.
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

eric

De eerste 6 cv's zijn voor de lopi 3 en 4 hetzelfde gebleven.
En cv 8 op 8,  geeft dat 151?

Ronald

Oke, dan zou deze gewoon uit te lezen moeten zijn.. .. Ik ken MR direct niet, als je 'm eens probeert uit te lezen met een andere centrale?

gardevil

Citaat van: Ronald op 24 december 2012, 11:05:52 AM
Oke, dan zou deze gewoon uit te lezen moeten zijn.. .. Ik ken MR direct niet, als je 'm eens probeert uit te lezen met een andere centrale?

Dan moet je die wel hebben natuurlijk ;)

Ben er intussen uit, het zou een locpilot V4.0 moeten zijn. Helemaal rechtsboven in de hoek (boven de witte aansluitingsdraad) staat LP4 (maar je moet wel verdomd goed kijken.)
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

Ronald

Oke, snap ik... had 't getypt en niet bij nagedacht. Maar meestal is er wel een vriendje, kennis, clubgenoot of anders in de buurt die evt zou kunnen helpen en een centrale ter beschikking heeft die wel normaal uit kan lezen. Want blijkbaar kan die van jou dat niet en dat maakt het bij dit soort zaken best lastig ;)