Nieuws:

Nu in MSM 251 PRAKTIJK: Zelfbouw van briketten voor de stoomlocomotief * Een Railpool-TRAXX in een Lineas-jasje * Een trein voor de staalindustrie

Hoofdmenu

Lenz 1/45 V60 leverbaar met speciaal nieuwtje LINK

Gestart door eve, 20 december 2012, 10:06:32 AM

eve

De lokbestuurder wisselt van positie afhankelijk van het omkeren van de rijrichting...

http://digital-plus.de/spur0-v60.php

Erik

Paulogic

Super ! Dit is echt wel goed gevonden. Deze schaal laat dit natuurlijk makkelijker toe dan HO.  8)
mvg,
Paul(ogic)

conducteur

Die bestuurder... Tof. Een mens zou goesting hebben om over te stappen op een andere schaal..
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Dirky

't is wel nen heel rappen dienen bestuurder...

mooi!

conducteur

Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Paulogic

Citaat van: Dirky op 20 december 2012, 22:25:06 PM
't is wel nen heel rappen dienen bestuurder...

mooi!

T'is nog een man van jaren geleden he... die wisten nog wat werken was  ;D
mvg,
Paul(ogic)

loco

De V60 kan ook besteld worden in de kleur naar eigen wens. Ik heb dit ergens gelezen, maar weet niet meer precies waar. Ik denk in de folder.
Heb je een eigen spoorbedrijf, dan kan Lenz je droom werkelijkheid doen worden. Het model laten schilderen wordt wel uitbesteed aan een andere firma waarmee Lenz samenwerkt.
Dus ook het model in een Belgische variant laten schilderen (en hopelijk ook bedrukken) is perfect mogelijk.
Prijs? Onbekend

jossebe2000

Hello
De geadverteerde prijs is 499€ voor DB model

http://digital-plus.de/spur0-preisliste.php

loco

Wow, is dit de prijs van het model dat je in een eigen kleur naar wens kunt laten maken? Bestel er maar eentje voor mij, ik zorg wel voor de gewenste schildering.
Ik vermoed dat dit de prijs is van het basismodel dat je binnenkort kunt kopen in de handel, zoals je zelf zegt, de geadverteerde prijs.
Als je een model wenst in je eigen kleuren, dan zal je wel iets (veel) meer moeten betalen. Het Duitse model met enkele koplampen kan mits enkele zeer kleine toegevingen (dak en nog iets) gebruikt worden voor een Belgisch model in tijdeperk III en IV (met enkele koplampen)

bollen neus

En heb je al eens gekeken hoeveel er nog staan, als ge je basseert op de bollekes groen en rood, zullen ze zo te zien rapper uitverkocht zijn dan uitgebracht zoals vele modellen van die schaal. Das een goede zaak voor LENZ, beter minder maken en geen overschot hebben. Altijd moeilijk in te schatten maar wat is een goede prijs? Daar kan je natuurlijk ook nog een paar bladzijden over schrijven denk ik. ;D

eve

Als ik deze prijs (Spoor 0) vergelijk met de komende ESU (Spoor H0) en beide met flink wat gadgets...

Erik