Nieuws:

Nu in MSM 251 TEST: PIKO NS serie 1000 in H0 * PB Models ICRmh

Hoofdmenu

Beroepen zonder grenzen Eén

Gestart door factageklerk, 12 december 2012, 12:58:45 PM

factageklerk

Aanstaande maandag op Eén, beroepen zonder grenzen. Een aantal NMBS medewerkers gaan  de handen uit de mouwen steken bij de Albanese spoorwegen. Ik denk dat we hier iets te zien gaan krijgen.

http://www.een.be/programmas/beroepen-zonder-grenzen/deze-week

factageklerk

En? Heeft er hier iemand gekeken? Ik vond het toch zeer leerrijk

Jurgen

Ik heb gekeken en ik heb toch af en toe eens gelachen. Wat een contrast met onze Belgische spoorwegen.  ;D
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

dieselfreak

Hoog tijd dat ze bij de Albanese spoorwegen een vakbond oprichten om tenminste handschoenen en een veiligheidshelm te eisen voor het personeel wat aan de treinen werkt. Al is het woord "trein" misschien net iets teveel eer voor een hoop rijdend roest. Maar het rijdt wel, wat van de Fyra niet altijd kan gezegd worden.
MC

conducteur

Als je een ruit zoekt: ga eens een dagje weg met de trein om met remleidingen terug te keren... Wat een verschil met hier. Zo zouden ze toch al lang het werk stilgelegd hebben?
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

gjvdz

Het verschil is dat de mensen daar tijd hebben en ook zo leven. Men trekt zich van veel minder zaken iets aan, wat van de mensen hier niet gezegd kan worden. Het leven is er misschien niet zo ontwikkeld als hier maar als ik eerlijk ben denk ik dat de mensen dit niet echt erg vinden. En zeg nu zelf, zo een rustig leventje kan ook zijn voordelen hebben. Ze zullen er alleszins niet snel bij de dokter staan voor een of ander stressyndoom  :)
Mvg Giel-Jan

delano

Heeft er toevalig iemand dit opgenomen?

OlivierV

- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

delano

Ja die heb ik eropgezet.. ik had de aflevering ergens terugevonden...

OlivierV

Citaat van: delano op 15 februari 2013, 20:43:37 PM
Ja die heb ik eropgezet.. ik had de aflevering ergens terugevonden...
Bedankt, want zo heb ik ze alsnog kunnen bekijken.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan