Nieuws:

Nu in MSM 247 TEST: Lineas 186 295 van ROCO | Minitrix 186 252 Lineas | PIKO NS 1138 | De CFL 'Wegmann'-rijtuigen van Pullman/ESU | Vergelijkende test silowagens Uacns van NME en PIKO

Hoofdmenu

landschap

Gestart door glamo, 30 december 2005, 09:05:59 AM

glamo

hoi iedereen;

nadat alle rails en seinen vast liggen ben eindelijk begonnen met de aankleding van mijn baan.ik heb na heel wat proberen wat foto's genomen maar de kleuren zijn in het echt toch wat anders.
je kunt de foto's bekijken onder:


ik ben benieuwd wat jullie er van vinden

KURT
 

n/a

#1
Ziet er al heel mooi uit!

deRossa

Gerolf

#2
Mooi werk, Kurt! Ik kijk uit naar het vervolg [8D]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

svvander

#3
Proper!
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

martintje

#4
Hallo Glamo, ziet er al mooi uit.
Als ik je dan een puntje van kritiek mag geven, zou ik het zeemos weghalen en vervangen voor zeeschuim. Deze takjes zijn veel fijner en lijken veel meer op takken.
De rotsen zijn echt heel mooi gemaakt en gekleurd, maar het gezicht wordt wat afgebroken door de felrode struikjes.
Het gras is zo te zien wildgras van heki en je zou er wat veschillende kleuren door kunnen mengen om wat meer een realistische werking te krijgen.
Ik ben zeer benieuwd naar je vervolg.

gr
MArty
Mvg Marty

dikken

#5
net echt!! prachtig gewoonweg!
Bart Lambert
3-rail gebruiker
Ecos bediening
www.modelspoorhobby.be

bartie

#6
Inderdaad! Zeer mooi gedaan Kurt.

Bart.

glamo

#7
ja MARTY, je hebt gelijk wat dat ijslands mos betreft. de kleur in het echt valt beter mee maar het stond me ook niet echt aan. ik zoek al een tijdje naar HEKI DECOVLIES en DECO MIKROFLOR, maar vindt het nergens! weet iemand misschien een adresje waar het in de winkel ligt??

bedankt voor de leuke reactie's
KURT
 

martintje

#8
Hallo Kurt

Waar alles te koop is in Belgi? weet ik niet maar mocht Heki net zo zeldzaam worden als in Nederland ivm wegvallen importeur dan kan je overwegen om Noch te nemen.
Noch wildgras, en andere artikelen zoals laub is aanzienelijk verbeterd in kwaliteit en is bezig Heki te overtreffen en ook steeds meer en beter verkrijgbaar.
Ikelf ben grootverbruiker van Silflor en mininatur, dit is misschien ook een overweging voor je, mooier spul ben ik nog niet tegengekomen.
Er zit tussen Silflor en Mininatur weinig verschil en naar ik begrepen heb is mininatur best redelijk te verkrijgen in Belgi?.
Ik zat in mijn fotoarchief te kijken of ik duidelijke foto?s had van voorbeelden, maar uit het archief blijkt wel weer dat fotograveren niet mijn hobby is.
Ik zal van de week eens wat duidelijke foto?s maken van struiken en gras van silflor.
Op mijn site staan wel een zwik foto?s maar de struiken zijn helaas wat wazig.
Op de achtergrond maak ik gebruik van snelbouwstruiken, staalwol uitpluizen, bruinspuiten en laub van noch erover. wat ik overigens ook met de bomen doe, want 200 bomen voor de achtergrond maken met Silflor of mininatur loopt toch iets teveel in de papieren.
hieronder al een sfeerplaatje van 1 van mijn modules.


gr
Marty
Mvg Marty

glamo

#9
bedankt voor de info MARTY, ik ga eens op zoek naar die produkten.
als ik iets vindt neem ik opnieuw foto's van het resultaat.

mvg KURT
 

bartie

#10
Ik koop alles van HEKI bij modelbouw Kelber in Ranst. Wel een klein winkeltje, maar als hij niet alles wat je nodig hebt in stock heeft kan je het bestellen. Vriendelijke man en goede service.

Bart.

glamo

#11
hoi mannen;

ik heb het mos er grotendeels afgehaald en ben al een stukje verder.

mvg KURT

http://photobucket.com/albums/c278/glamo
 

tonycabus

#12
Precies "goe bezig", die mannen... Ik sta er een beetje verbaasd van!
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

glamo

#13
hoi mannen;

ik heb alweer een flink stuk bijgebouwd de laatste tijd.ik heb wat foto's genomen maar de kwaliteit laat te wensen over. het is dan ook een goedkoop toestel maar ik vraag aan een vriend om foto's te nemen en dan zet ik ze op het forum.

mvg KURT
 

ERVIN

#14
Ik ben benieuwd Glamo.[:p]