Nieuws:

Nu in MSM 249 PRAKTIJK: Beladen van ouderwetse goederenwagens: buizen en langsliggers * Terminus: de baan, deel 4

Hoofdmenu

Piko 2901

Gestart door reeves, 29 november 2012, 11:37:09 AM

reeves

Zeer schone sleep, als er iemand is die weet waar ik zo'n bagage rijtuig  kan kopen
dank bij voorbaat ;)

groet
tom

Paulogic

mvg,
Paul(ogic)

SuSke

Citaat van: reeves op 22 januari 2013, 13:49:04 PM
Zeer schone sleep, als er iemand is die weet waar ik zo'n bagage rijtuig  kan kopen
dank bij voorbaat ;)

groet
tom
Als je veel geluk hebt vind je er af en toe nog een op ebay of een andere 2de hands verkoop site, maar dan heb je ook veel centjes nodig want die dingen gaan voor schrikbarend veel geld weg.
Veel geluk met je zoektocht.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Metpetergaathetbeter

@ Ikar, kwam je foto reeds op lr presse forum tegen, prachtige combinatie !

@ Reeves   ebay helaas voor veel te veel geld, ik denk gewoon nog een beetje VEEL geduld hebben,vroeg of laat komt LS met verbeterde versie, daar ze ook I6'en en I10'en op de markt gaan brengen !

Groeten Peter ;)

BD1701

LS-Models zal deze prachtige DMS-rijtuigen, zeker en vast terug uitbrengen. Nog even geuld hebben tot wanneer de nieuwe I10 en I6-rijtuigen klaar zijn. Want dan zullen ze tegelijk ook een licht verbeterde versie uitbrengen van de babagerijtuigen, vermoedelijk in een set samen met de rijtuigen I10, zodat we een mooie sleep kunnen maken van bv. de Oostende - Köln. In ieder geval ik kijk er al enorm naar uit.
 


Jurgen

@ Bjorn: Is dat wishfull thinking of staat het effectief ergens geschreven dat LS opnieuw met verbeterde (waarom?) DMS-rijtuigen komt?
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

BD1701

Jurgen, daar ben ik zeker van, dit is mij bevestigd door de mensen van LS-Models zelf. Ze gaan volgens mijn info een paar kleine verbeteringen doen aan de draaistellen ofzo, meer details vermoed ik. Maar verder zal er niet veel veranderen aan de DMS want die waren al heel mooi. Men wil ze nu terug uitbrengen, omdat er blijkbaar nog vraag naar is, en ook omdat die uiteraard mooi zullen passen bij de nieuwe I10 en I6-rijtuigen die ze gaan uitbrengen. Ze gaan trouwens niet alle versies terug opnieuw uitbrengen, het zal maar om een aantal gaan. Staat nog niet vermeld op de site, maar dat zal er zeker en vast opkomen als de tijd er rijp voor is. Dus nog een beetje geduld. Normaal zullen de I10 en I6-rijtuigen (hopelijk) rond het einde van het jaar verkrijgbaar zijn.
 

Jurgen

Ok, geen probleem, ik vroeg het maar omdat ik er nog nergens iets van gehoord of gelezen had.

Waarom men nog meer detail zou aanbrengen is me een raadsel, maar ja, er moet iets een hogere prijs rechtvaardigen zeker? Of de I10 en I6 eind dit jaar verkrijgbaar zijn wil ik uiteraard eerst zien vooraleer ik het wil geloven. Maar goed, ik kijk er alvast naar uit!
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.