Nieuws:

Nu in MSM 247 TEST: Lineas 186 295 van ROCO | Minitrix 186 252 Lineas | PIKO NS 1138 | De CFL 'Wegmann'-rijtuigen van Pullman/ESU | Vergelijkende test silowagens Uacns van NME en PIKO

Hoofdmenu

M5 new look

Gestart door TBCédric, 25 november 2012, 14:18:07 PM

TBCédric

OP de website van modeltrein paradise dat Ls Models de M5 rijtuigen in de new look gaan uitbrengen. Klopt het ?
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

dgrr57

Citaat van: piko(ho) op 25 november 2012, 14:18:07 PM
OP de website van modeltrein paradise dat Ls Models de M5 rijtuigen in de new look gaan uitbrengen. Klopt het ?
Dat staat toch zo in een oude catalogus van L.S.Models  ;)

Jurgen

Je bent er nu 14, laat ons zeggen dat je afgestudeerd en werk zal hebben tegen dat de eerste uitlevering misschien plaats heeft!

Je mag er dus op hopen, maar niet te hard want er kunnen makkelijk nog enkele jaren voorbij gaan vooraleer LS er effectief aan begint. Ze staan al een aantal jaar aangekondigd.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

TBCédric

ik sta er nu niet op te springen om er een paar te kopen maar als ze er zijn wil ik wel een paar integreren in mijn modelbaan!  ;D
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

2012

LS Models kondigt alles aan he ... vele dingen komen er wel en al die zaken mogen zeker en vast gezien zijn  :)

Het enige da ni mag gezien worden zijn de prognoses van het op de markt komen, die zijn van weinig kwaliteit  8)

Ik zit uit de kijken naar de stellen 96, die zie ik me wel te kopen, maja, ze staan al lang op de lijst van "binnenkort"

Eddytje

Daar hebben ze naar mijn weten zelf nog geen 3D tekeningen op hun site gezet. Dus dat zal ook wel nog een tijdje afwachten zijn.