LS Models 2013 (???): NS loks LINK

Gestart door eve, 21 november 2012, 09:45:36 AM


ysbeer

Nogal dom vind ik.
Roco dumpt zijn 1600 massaal ,dus de markt is op,en dan komt LS nog eens  :-\

wim

Jurgen

Blijkbaar is de Nederlandstalige pagina niet aangepast. Op de Franstalige is de aankondiging wel te zien.

Misschien komt LS met wat meer toeters en bellen dan Roco?
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

ward

Citaat van: Jurgen op 21 november 2012, 14:08:41 PM
Blijkbaar is de Nederlandstalige pagina niet aangepast. Op de Franstalige is de aankondiging wel te zien.

Misschien komt LS met wat meer toeters en bellen dan Roco?

Nederlandstalige pagina is wel degelijk aangepast, best je internetgeschiedenis en cookies eens verwijderen en dan staan ze er wel bij..
Kheb het in het verleden ook al eens voorgehad, vandaar..
AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--

Gert1

Citaat van: ysbeer op 21 november 2012, 11:19:51 AM
Nogal dom vind ik.
Roco dumpt zijn 1600 massaal ,dus de markt is op,en dan komt LS nog eens  :-\

wim

Naar mijn mening vergelijk je appels en peren. Het model van LS Models wordt ongetwijfeld veel gedetailleerder. Als er daarnaast ook nog eens een sound-versie komt, dan is daar zeker markt voor.
Het goeie van LS Models vind ik overigens dat ze zich überhaupt weinig lijken aan te trekken van het feit of er al een model van een loc bestaat. Ze maken eenvoudigweg een veel beter model en weten dat ze daarmee een markt voor zichzelf creëren!

mvg,
Gert

Mattias

Citaat van: Gert1 op 24 november 2012, 19:17:59 PM
Het goeie van LS Models vind ik overigens dat ze zich überhaupt weinig lijken aan te trekken van het feit of er al een model van een loc bestaat. Ze maken eenvoudigweg een veel beter model en weten dat ze daarmee een markt voor zichzelf creëren!
En dat is dan weer een pluspunt voor de mensen die tevreden zijn met het model van Roco, waardoor die vlugger op veilingsites aan dumpingprijzen worden verkocht, net voor het aanbrengen van de LSM-versie!  :)
www.bfoto.be   |   Treinbestuurder