Lenz Köf II

Gestart door Peter, 20 november 2012, 12:39:33 PM

Peter

Pech...De digitale koppeling aan de achterzijde doet niets meer. Helaas heb ik blijkbaar geen rekening zodat ik niet meer weet wanneer ik die juist gekocht heb.
Of de winkelier dit nog ergens in zijn computer heeft staan??
Ook hier op het forum vind ik het niet teug.
Heeft er iemand ervaring met de service van de invoerder hier in Belgie (De Prest??)

Met vriendelijke groeten
Peter

Jurgen

Bij Het Spoor in Haasrode kan men perfect nagaan wanneer je een loc gekocht hebt, zij houden dat allemaal bij in de computer.

Misschien kan je even een mailtje sturen naar de handelaar waar je je model gekocht hebt?
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Huugooke


jacques timmermans

Peter,

Mail eens naar de service afdeling van Lenz in Gießen, zij zullen je wel verder helpen. Een andere mogelijkheid is het locje deze week mee naar de "Faszination Modellbau" in Keulen mee te nemen, waar de firma Lenz een stand heeft.

Jacques Timmermans 

Peter

Inmiddels na lang zoeken toch hier op het forum de foto's gevonden die ik gepost had, een paar dagen na de aankoop, en dat was in juli 2011, dus volgens mij is hij dan nog onder de waarborg (2 jaar niet??)
Zal morgen naar de winkelier bellen (gisteren en vandaag sluitingsdag) om na te vragen. Desnoods geef ik hem daar volgende week zaterdag of zondag af.
Alleen sommige invoerders kennende, kan het maaaaaaaan den duren ik  het modelletje terug zie.
Naar Keulen is geen optie (nu zaterdag en zondag in Antwerp expo, samen met echtgebote standje openhouden op de kerstmarkt met haar hobby gerief)
Zal zeker al een mailtje sturen naar Lenz zelf)
Met vriendelijke groeten
Peter

Peter

Mailtje vertuurd naar Lenz, want volgens de informatie die ik gekregen heb is het via de winkel naar de invoerder sturen geen optie. Dan kan het vele maanden duren eer je het terug hebt. Als Lenz er mee akkoord gaat stuur ik het naat hen. Die 9,50 euro voor en pakjesdienst heb ik er dan wel voor over.
Met vriendelijke groeten
Peter

Michael

Peter ik denk dat rechttreeks verzenden naar Lenz de beste optie is , Lenz biedt een uitstekende service. Dit gaat echt geen maanden duren. Een vriend van mij heeft vorig jaar een 8 jaar oude handregelaar van lenz opgestuurd, binnen drie weken was de regelaar terug, gerepareerd en GEEN kosten.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

jacques timmermans

Peter en Michael,

Zo ken ik de Firma Lenz ook! Opsturen met duidelijke klachtomschrijving en na gemiddeld tien werkdagen heeft men zijn kleinood weer gerepareerd, al dan kostengebonden, terug. Een poosje geleden heb ik twee digitale regelaars en een centrale naar hun opgestuurd om deze te upgraden en binnen de twee weken waren ze terug thuis! Dit is een service waarvan vele handelaren en of importeurs nog eens iets kunnen opsteken.

Jacques Timmermans   

Peter

Net een zeer vriendelijk mailtje van Lenz gekregen met het advies om eerst eens te resetten, en indien dit geen resultaat gaf, het modelletje op te sturen naar hen.
Resetten gaf geen resultaat, dus morgen gaat het met DPD naar Giessen (Dtsl)
Met vriendelijke groeten
Peter

ysbeer

De service van lenz is inderdaad SUPER.
wim

Peter

Daarjuist om 18.30 heeft een pakjesdienst en spiksplinternieuw Köf II model komen leveren. Op de bijgevoegde Rechnung staat...te betalen 0 (nul) euro
Dit is wat  Jacques enz. al vertelden: Super service van Lenz :D :D :D
Met vriendelijke groeten
Peter

PeterC

Citaat van: Peter op 18 december 2012, 18:56:27 PM
...Super service van Lenz :D :D :D

Een 'goeie' firma levert service!

Een tijd geleden een stom/onnozel/klein bouwdoosje van Auhagen gekocht via internet.  Moet het nu juist lukken dat het voor mij belangrijkste gietboompje niet aanwezig was in de doos...  Een mailtje naar Auhagen...  ...Geen antwoord... 
...Een week nadien een pakje in de bus met daarin het gietboompje en een brief met excuses...  Die brief hoefde niet voor mij, het gietboompje was het belangrijkste, maar dat is ook Super Service van Auhagen!
Groetjes, Peter


Peter

Als je rechtstreeks met de firma's kan werken krijg je gewoonlijk zeer goede service. Enkele voorbeelden zijn Brawa, Bemo, Lenz en ESU en zelfs Piko
Ofschoon sommige winkeliers echt hun best doen, zitten zij steeds vast aan de verdeler die..... :( :( :(
Met vriendelijke groeten
Peter

oebr

Binnenkort meerr recente köfjes !
ik ga er me ook aan zo eentje wagen Peter, bedankt voor de aanbeveling.
On East Belgian Rails - sporen in de provincie Luik zo rond 1992