Nieuws:

Nu in MSM 249 PRAKTIJK: Beladen van ouderwetse goederenwagens: buizen en langsliggers * Terminus: de baan, deel 4

Hoofdmenu

Hornby ???

Gestart door n/a, 27 december 2005, 13:35:29 PM

n/a

Hallo,

Hornby is blijkbaar de vervanger van Lima,jouef,... ergens op een site las ik dat hornby die mallen zou overgenomen hebben, zit er kans in dat Hornby de lima of jouef modellen hervat bv; TGV modellen of de Belgische 21 en 27 reeksen ??? of vergis ik mij volledig ?

grts.


svvander

Klopt 100%! Hornby heeft een tijd terug reeds, o.a. Lima en Jouef overgenomen. Dat ze de Belgische modellen terug op de markt gaan brengen is echter de vraag... afwachten dus.
Sven Vandersmissen Aan het afbouwen om iets anders op te bouwen. Elk einde is een nieuw begin.

Peter

De groep "Hornby" heeft die inderdaad overgenomen, maar volgens een antwoord van de Duitse invoerder op het forum van EK een paar maand geleden, zouden ze enkel maar met een paar (goedverkopende) modellen op de markt komen (Duitse+ Zwitserse) De rest zou dan mettertijd volgen alhoewel de kans klein is dat alles terug op de markt komt.
Peter
Met vriendelijke groeten
Peter

n/a

En zijn de modellen goed ? ik ben namelijk van zin de eurostar te kopen de prijs valt goed mee, denk ik toch 120pond in euro goedkoper dan mehano modellen of kunnen jullie mij iets anders aanraden ? merci voor de snelle reactie's [:D]

grts.

ysbeer

Hornby leverd nu arnold/lima/jouef
van lima zijn enkele zeer fraaie franse dieselloks uitgebracht
Volgens  het duitse blad eisenbahner is de kwaliteit uitstekend[?]
prijzen liggen in duitsland tenminste heel goed

uitgebreiden info onder

http://www.hornby.com/hornbyinternational/

wim ysbeer

Tom

Er komt nog geen Belgische locomotief, maar wel al een T2 slaaprijtuig van rivarossi. [:D]

//http://www.hornby.com/hornbyinternational/ProductDetails.aspx?id=79
Tom

svvander

Ammaai, die is wel prachtig! Weet iemand de prijs al?
Sven Vandersmissen Aan het afbouwen om iets anders op te bouwen. Elk einde is een nieuw begin.

Tom

Het model komt normaal deze maand uit volgens de site.
Vreemd dat er van dit rijtuig nog niets in MSM heeft gestaan.
Mischien heet de T2 vertraging, dat wordt steeds meer een gewoonte. [V]
Tom