Reeks 44

Gestart door thor, 28 oktober 2012, 11:50:46 AM

thor

Zaterdag op de expo, de nieuwe reeks 44 van Olaerts aangekocht, nr 4403 blauwe versie in DC digitaal. Prachtig model, goede rij eigenschappen.
Weliswaar een stevige prijs voor betaald, spijtig dat de bufferbalken niet voorzien van remleidingen zoals bij de vorige reeks 45.
Heb Guido wel een mailtje gestuurd met de vraag of er in die zin een upgrading kan aangebracht worden.
Voor de rest alleen maar mijn complimenten aan hun adres.
:) Thor
Groeten
Thor
hO, 2-rail, digitaal
Intellibox, Power 3, Win-Digipet 2009, v 5

Jurgen

En heb je ook een foto?
Ik heb ze eerlijk gezegd niet zien staan. Afin, ik zag wel een model staan maar dacht dat het de reeks 45 was en heb er dus geen aandacht aan besteed.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

thor

Ja ik heb foto's genomen van mijn model, blijkbaar kan ik ze niet als bijlage meesturen bij dit bericht ..... ?
groeten 
Thor
PS kan ik ze naar je e-mail adres zenden ?
Groeten
Thor
hO, 2-rail, digitaal
Intellibox, Power 3, Win-Digipet 2009, v 5

Jurgen

Als je ze hier wil neerzetten moet je ze eerst uploaden naar een site als Photobucket of je eigen webhost gebruiken.

Maar je mag ze altijd mailen, mijn mailadres kan je terugvinden in mijn profiel. Anders stuur je me maar een PB via het forum.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

thor

Jurgen
Heb de foto van reeks 44 naar je website / e mail adres gezonden.
groeten
Groeten
Thor
hO, 2-rail, digitaal
Intellibox, Power 3, Win-Digipet 2009, v 5

Michael

Jurgen kan/ wil je de foto hier publiceren? Ik wil die 44 van Olaerts ook wel even zien.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Jurgen

Ik wil wel, maar ik heb nog niets ontvangen. Ook bij de spammails heb ik niets gevonden.

Ronny, ik ga je een berichtje sturen via het forum met mijn mailadres, dan kan je nog eens een poging doen.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

thor

Jurgen
had eerder vandaag de foto naar je contact adres op je website gestuurd -check daar even  aub.
een mailtje van jouw heb ik tot nu toe niet mogen ontvangen.
groeten
Groeten
Thor
hO, 2-rail, digitaal
Intellibox, Power 3, Win-Digipet 2009, v 5

Michael

Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Michael

Ronny proficiat met je aankoop een pracht exemplaar, goed dat ik dat niet gezien heb, anders had ik nog meer geld uitgegeven.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Jurgen

@ Ronny: Kijk eens bovenaan je pagina, daar zou bij "Mijn berichten" een 1 moeten staan.  ;)


Waarschijnlijk moest de mail-server er nog even over doen om de foto door te sturen, want ondertussen heb ik hem wel ontvangen. Maar dankzij Michael staat hij al online.  :)
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

thor

OK Jurgen, gezen ondertussen, en je hebt de foto gekregen.
Groeten
Groeten
Thor
hO, 2-rail, digitaal
Intellibox, Power 3, Win-Digipet 2009, v 5