Nieuws:

Nu in MSM 251 BAAN: Lisette * Useldange

Hoofdmenu

Levertijden LSM

Gestart door TBCédric, 14 oktober 2012, 20:31:51 PM

wat vinden jullie van de levertijden van LSM?

Goed! Zeer snel
1 (2.7%)
Voldoende, niet te lang wachten.
1 (2.7%)
onvoldoende, lang wachten
4 (10.8%)
Superslecht: te lang wachten, ze stellen het altijd uit.
13 (35.1%)
Ik lig daar niet wakker van
18 (48.6%)

Totaal aantal stemmen: 37

TBCédric

wat vinden jullie van de levertijden van LS models? ik vind ze allesinds
niet goed.
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

prulleman

ik kijk ook naar de "financiele tijd". als ik wil aankopen wat ik echt graag zie (alleen LSM) dan vind ik de levertijd zeer goed. VB: ik heb nu de I2 tp IV gekocht, een compleet stel, nu mag het nog even duren vooraleer de volgende daar is, dan doet dat geen pijn aan de portemonee ;D

TBCédric

ik had in begin juli een rijtuig gekocht van LSM en die levering werd verwacht in half augustus en het is nog altijd niet binnen.

Metpetergaathetbeter

ik denk gewoon dat LS gewoon veel aankondigt om de anderen de wind uit de zeilen te halen en daardoor eigenlijk te veel hooi op de vork neemt om alles op het beloofde ogenblik te brengen Anderzijds heeft het dan het voordeel zoals eerder geschreven dat alles geleidelijker verschijnt en dat is dan ook positief nieuws voor de portemonnee !

Zo kan een nadeel ook een voordeel worden (voor sommigen dan toch, is heel persoonlijk!)

Groeten Peter ;)

thor

Vind die leveringstermijnen helemaal geen probleem, het leuke aan LSM is dat zij aan lange termijn planning doen en ons inzicht geven op komende realisaties, dit geeft ons de gelegenheid onze keuzes te maken, tijdig kunnen bestellen en daaraan verwant mijn budget te kunnen plannen.
Zolang alles maar komt wat ze op hun lijstje aan Belgisch materiaal hebbben staan......
groeten
Thor
Groeten
Thor
hO, 2-rail, digitaal
Intellibox, Power 3, Win-Digipet 2009, v 5

Metpetergaathetbeter

Bovendien wordt het in China geproduceerd en daar gebeuren al eens rare dingen tijdens het productieproces, LS brengt dan ook maar iets uit als men het zeker is dat het nagenoeg de 100%voldoening gaat geven, waar anderen het vaak te vroeg om de markt brengen met soms heel wisselend succes!

Groeten Peter ;)

Jurgen

Ik vind het nutteloos om daarvan wakker te liggen! Maar die optie staat er blijkbaar niet tussen.  :(
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

TBCédric

ToThePoint

Ik begrijp het probleem niet.
Totaal niet eigenlijk.
Als het u niet bevalt koopt en of besteld u niet (punt)
En geduld is een schone deugd !
Moest u nu nog bestellen en het nooit ontvangen en of betaald hebben das wat anders. Maar hier ?
Ik bestelde lang geleden bij Olaerts een type 53. In mechelen ga ik die misschien ontvangen. Ik betaalde reeds een voorschot, maar daar hoor ik niemand klagen, over LS is er met de regelmaat van de klok wel ergens een draadje met een gelijke topic. Ik wordt dit eigenlijk beu om eenieders frustratie te moeten lezen en nu nog eens een peiling ?
Ook verkiezingsgek ?
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

oebr

Rekening houdend met de productieprijs van zo'n model (investering voor een lok is vaak hoger dan voor een  al redelijk mooi huis, in de oost-kantons zelfs voor een redelijk mooie villa) kan ik er wel begrip voor opbrengen dat ze wat talmen.
Een echt Belgisch model is sowieso commercieel veel minder interessant dan bvb een Duits of een Zwitsers, dus dat ze nog de moeite doen bewijst dat het voor een stuk uit liefhebberij is dat ze't doen (en een stuk rendement op zo'n buitenlandse productie inleveren om zo'n Belgisch model te kunnen maken).

Het is bovendien zo dat LS geen voorschot vraagt, alleen een vrijblijvende voorintekening.
On East Belgian Rails - sporen in de provincie Luik zo rond 1992

conducteur

Gezien LS voornamelijk modellen maakt die niet in mijn tijdperk passen kan het mij geen r$$t schelen.

Edit: bericht is blijkbaar gisteren niet compleet doorgekomen. nu aangepast
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

prulleman

het is inderdaad wel schitterend van LS dat er eigenlijk alleen vrijblijvende voorintekening is. het is raadzaam om in te tekenen, dan ben je zeker dat je "bedient" kunt worden. naar de prijs moet je niet kijken want het scheelt bijna niks van handelaar tot handelaar. in tegenstelling tot andere merken waarbij de" voorintekenprijs" uiteindelijk veel hoger ligt dan de "dumpingprijs" na amper een jaartje. ook dankzij de beperkte (soms iets te beperkt) productie zijn er van LS nauwelijks "dumpings".  ik voel daar veel beter bij dan na 6 maanden te moeten vaststellen dat een lok die ik 160 euro betaald heb (tweedehands) nu nog 79 euro nieuw moet kosten :-[
geef mij dan maar LS ;)

cyberbeast

Don't care.
Ik heb geleerd te wachten tot de tijd rijp is. Voorintekenen doe ik ook niet. Van alle modellen komen er wel verschillende versies en vroeg of laat koop ik er eentje. Dus dat ze maar doen. Zolang hun produkten zo fantastisch blijven, kan het mij geen barst schelen.