Reek 80 ESu nieuw 2013

Gestart door wisselstromer, 10 oktober 2012, 19:17:57 PM

wisselstromer

dat is al vroeg  goed nieuws
Diese 4 Variationen solls geben:
V60 in Spur H0 incl. Sounddecoder , Rauchgenerator und Digitalkupplung für das Frühjahr 2013.
BR V60 815, altrot, Epoche III um 1960, DC/AC;
BR 360 160, ozeanblau-beige, Epoche IV um 1986, DC/AC;
BR 365 683, verkehrsrot, Epoche V um 2000, DC/AC;
Reeks 8040 SNCB, grün, Epoche IV/VI um 2008, DC/AC.
Nähere Infos ab dem 22.10. auf der ESU Homepage.

bron stummis forum
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!

****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

Jurgen

Leuk nieuws.
Volgens mij duur nieuws.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Peter

Als hij zo perfekt kan rangeren als de V36 en de Köf van Lenz, koop ik toch dit ESU model in Ozeanblau/beige versie
Met vriendelijke groeten
Peter

LokSound

Paulogic

Helaba Patje... Die dame werkt voor ESU... is zij dan een LOKvogel ???  ;D ;D ;D

mvg,
Paul(ogic)

eric

LokSound

LokSound

Citaat van: Paulogic op 26 november 2012, 20:43:48 PM

Helaba .. Die dame werkt voor ESU... is zij dan een LOKvogel ???  ;D ;D ;D

Die dame werkte voor ESU

Paulogic

werkte  ???

Heb je ze cadeau gekregen bij een Class 69...  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

mvg,
Paul(ogic)

GVL

Even terug naar de Class 80 ... zouden ze een versie voor tijdperk III uitbrengen?
Kwestie van het wachten op LS wat draaglijker te maken.

Jurgen

Dit gaat ongetwijfeld een prachtig model worden, maar ik ga hem toch laten liggen wegens... te veel functies! Ik ben niet van plan om een nieuwe centrale te kopen tenzij de mijne er de brui aan geeft. Ik kan dus niet alle functies gebruiken en zal wel wachten tot er iemand met een goedkoper modelletje met minder functies komt.
Mvg, Jurgen

SuSke

Citaat van: Jurgen op 28 november 2012, 13:17:26 PM
Dit gaat ongetwijfeld een prachtig model worden, maar ik ga hem toch laten liggen wegens... te veel functies! Ik ben niet van plan om een nieuwe centrale te kopen tenzij de mijne er de brui aan geeft. Ik kan dus niet alle functies gebruiken en zal wel wachten tot er iemand met een goedkoper modelletje met minder functies komt.
En hier treed ik Jurgen in bij. Voor mij ook teveel toeters en bellen. Digitaal is OK maar dan zonder lawaai, automatische koppeling is voor mij meer dan voldoende maar die zal ik er dan wel zelf opzetten zodat het compatibel blijft met de koppelingen op de wagons.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be
Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - 50 jaar MTD - Hangar 27, Edegem op 18 & 19 Oktober 2025
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

LokSound

je kan met een LokProgrammer via function mapping de functies "verleggen". Zo heb je op een centrale met minder functies toch toegang tot de gewenste.

LokSound

Citaat van: GVL op 27 november 2012, 17:12:33 PM
Even terug naar de Class 80 ... zouden ze een versie voor tijdperk III uitbrengen?
Kwestie van het wachten op LS wat draaglijker te maken.

in het weekend van "Keulen" voorgesteld aan ESU. Binnenkort meer info.

Jurgen

Citaat van: LokSound op 28 november 2012, 14:47:52 PM

je kan met een LokProgrammer via function mapping de functies "verleggen". Zo heb je op een centrale met minder functies toch toegang tot de gewenste.

Dat kan ongetwijfeld, maar ik heb geen LokProgrammer. Ik ken ook niemand die er 1 heeft en ik ben niet van plan om er 1 te kopen. Waarschijnlijk zal het dan wel mogelijk zijn om dit bij aankoop te laten doen door de handelaar. Maar zelfs dan zijn er nog altijd functies op de loc die onbruikbaar zijn door de beperking van de centrale waarvoor je wel bij betaalt.
Je laat het waarschijnlijk wel weten met de beste bedoeling, waarvoor dank, maar dit is voor mij nog geen reden om hem toch te kopen.

Ik zie er gewoon een manier in om klanten te binden aan de centrales van ESU, wat natuurlijk hun goed recht is. Het is logisch ook dat een fabrikant zoiets doet want het moet geld opbrengen natuurlijk.

Als het model er is, dan zal ik wel van op een afstand genieten. 't Zal even mooi zijn en ondertussen wacht ik op een "light" versie van de reeks 80, of die nu van ESU komt of van iemand anders.
Mvg, Jurgen