Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Veel bomen voor niet veel geld

Gestart door gjvdz, 27 september 2012, 20:58:20 PM

gjvdz

Hallo,
Voor mijn baan heb ik veel, ja heel veel bomen (ongeveer 800, dit is maar een schatting) nodig. Ze kopen bij de bekende merken zou een optie zijn, maar ook een dure. Heeft iemand misschien een minder dure oplossing? Ze allemaal zelf maken is heel tijdrovend, iets wat ik niet echt in zulke mate over heb.
Mvg Giel-Jan

Dirky

De goedkoopste en toch mooie oplossing is van de voorste zichtbare rijen te "kopen" en de rijen er achter te "faken". Daarvan zie je waarschijnlijk toch maar kruim en stam.

rixke rail

Citaat van: Dirky op 27 september 2012, 21:15:35 PM
De goedkoopste en toch mooie oplossing is van de voorste zichtbare rijen te "kopen" en de rijen er achter te "faken". Daarvan zie je waarschijnlijk toch maar kruim en stam...

...en daarachter een gescande foto als achtergrond ?





Modelspoorse groeten,
Eric
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

gjvdz

Het probleem is dat deze een bos vormen ongeveer in het midden van de baan  :)
Mvg Giel-Jan

2012

sparren zelf maken is ni zo tijdrovend zunne, van borstelharen, fijn ijzerdraadje, verdunde houtlijm en groen strooimateriaal ... dan nog beke bij knippen, op een uur maak je der een hoop zunne as ge in serie werkt  ;D

gardevil

Leg in het midden van het bos een meertje, dan heb al minder bomen nodig.
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

gjvdz

Geen slechte hint, maar moet ik dan geen toevoer voor het water hebben?
Mvg Giel-Jan

gardevil

Hoeft niet noodzakelijk het kan een meertje zijn gevuld met grondwater, zoals je die op de heide ziet, een vennetje.
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

Martin Welberg

Ze zelf maken valt wel mee, neem dan de buitenzijde..