Nieuws:

Nu in MSM 249 TEST: KATO NMBS 5405 in spoor N

Hoofdmenu

Foto's van Belgische ketelwagons

Gestart door BD1701, 16 september 2012, 23:06:02 PM

Zoek foto's van Belgische ketelwagons

Zoek foto's van Belgische ketelwagons
0 (0%)
Zoek foto's van Belgische ketelwagons
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 0

BD1701

Ik ben op zoek naar foto's van 4-assige ketelwagons die ingeschreven zijn bij de Belgische spoorwegen. Ik denk dan vooral aan volgende namen als opschrift: VTG - Ermewa - CAIB - Marcel MIllet - Nacco - KVG - ...  Blijkbaar zijn die heel moeilijk te vinden, maar volgens mij moeten daar toch foto's van zijn? Hopelijk kan iemand mij dus helpen hierbij, alvast hartelijke dank
 

pabe

Hallo Bjorn,

hier enkele foto's die ik ooit eens in Lier genomen heb, hopelijk heb je er wat aan.

groetjes,   Paul









BD1701

Alvast hartelijke dank Paul, voor je snelle reactie op mijn vraag. De foto's kunnen mij alvast bekoren, want het is een leuke samenstelling van die keteltrein, met redelijk wat variatie van ketelwagons. Heb je er een idee van of deze ketelwagons allemaal ingeschreven zijn/waren in Belgiƫ, ik bedoel dus met een Belgisch UIC-nummer rondrijden? Heeft er misschien iemand detail foto's van de plaat ofzo van die ketelwagons, alle foto's zijn alvast zeer welkom.
 


BD1701

Sorry voor de misschien wat late reactie, maar alvast bedankt voor de foto's en de interessante links. Mochten er nog mensen in het bezit zijn van Belgische tankwagons, laat maar komen zou ik zeggen.
 

ToThePoint

Citaat van: BD1701 op 25 september 2012, 23:51:50 PM
Sorry voor de misschien wat late reactie, maar alvast bedankt voor de foto's en de interessante links. Mochten er nog mensen in het bezit zijn van Belgische tankwagons, laat maar komen zou ik zeggen.

Oei, ik denk dat er niet veel zijn die tankwagons bezitten. Toch niet op schaal 1/1  8)
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI