Nieuws:

Nu in MSM 249 TEST: KATO NMBS 5405 in spoor N

Hoofdmenu

Roco geeft weer vermindering.

Gestart door Peter, 29 augustus 2012, 17:04:16 PM

Peter

Op het Duitse DSM forum staat dat Roco waar 25 of 50 euro vermindering geeft bij afgave van een oude lok.
Raar dat ik dat op een Duits forum moet lezen en dit terwijl er hier in Belgie (ook in de winkels??) in alle talen over gezwegen wordt.

http://www.t2m-train.fr/fichiers/pdf_Notes_Infos/ListPrimeCasse2012.pdf
Met vriendelijke groeten
Peter

doomslu

In een Frans tijdschrift stond hierover ook reclame.

Roco heeft van ons hierover een vriendelijk mailtje gekregen...  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

argilla

Wat mij stoort ( sorry) is dat men bij Roco "denkt" dat er hier overal frans wordt gesproken. En als er iets van Nederlands wordt gepost........Matériel belge  /  belge materiaal .De rest is allemaal eentalig Frans. Foei voor Roco toch een firma met internationaal aanbod. Zouden zij voor de typische Nederlandse markt ook zo raar doen ??? Niet dat ik iets heb tegen onze tweede en derde moedertaal wel integendeel.
Maar als je als firma iets aanbied of promotie of verkoopt heb dan tenminste respect voor de consument en spreek hem aan in zijn eigen moedertaal. Kwestie van respect.
Mijn mening.
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

Metpetergaathetbeter

#3
volgens mij ligt dat aan het feit dat de invoerder voor Belgie Frans is, in het verleden was het de Nederlandse invoerder die Belgie bediende !
mogelijks komt als er als eens iets medegedeeld wordt via die Franse invoerder !
Groeten Peter ;)

Trouwens de catalogus van de Franse invoerder is verschillend van die van de Duitse, mogelijks ook verschillend van de Nederlandse !

Jurgen

Roco doet ook regelmatig dumping van bepaalde modellen, maar in België zie je daar ook nooit iets van. Naar het schijnt steekt T2M de winst gewoon op zak en verkopen ze alles aan normale prijs. Dit komt van een handelaar hé, dus don't shoot me!

Het verbaast mij dus niks dat we niet op de hoogte zijn van zo'n aktie als deze.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Metpetergaathetbeter

zoiets had ik ook al gehoord en van meer dan één handelaar !
groeten Peter ;)

ysbeer

Vrienden
Kijk toch eens wat meer op duitse webwinkel sites.En ook de nederlandese in vlaardingen en medeblik
Daar leer je meer van dan van mopperen op de importeur of roco.
Ook, let op de prijzen (vaderlands liefde is leuk maar het kost soms verrekt veel geld)
wim

bollen neus

@Wim, den nagel op de kop, ikzelf koop altijd in het buitenland om de allom gekende reden , das daar een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel pakje goedkoper  (enkel iets duurder voor verzending maar das ook mooi te regelen hoor) en "vaderlandsliefde"? Niet aan mij besteed. :) sorry.

Jurgen

De Belgische modellen zijn volgens mij toch nog altijd goedkoper bij onze eigen handelaars hoor. Ik ben nog geen enkele buitenlandse handelaar tegengekomen waar ik mijn Belgische modellen goedkoper kon vinden.

Rails en toebehoren kunnen uiteraard wel goedkoper zijn en die koop ik zelf ook overal.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

ysbeer

Slecht gezocht Jurgen,ze zijn er echt wel.
wim

Jurgen

Citaat van: ysbeer op 09 oktober 2012, 11:26:34 AM
Slecht gezocht Jurgen,ze zijn er echt wel.
wim

Kan je dan ook enkele tips doorgeven, desnoods via PM? Want degene die ik ken of vind via Google zijn allemaal duurder, zeker met de verzendkosten die erbij komen. 't Is niet dat ik je niet geloof, ik vind ze gewoon niet!
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Eres

Peter

Het heeft ook in een van de katalogussen gestaan dit wel in de Nederlandstalige

grts

Wim