Reeks 80

Gestart door sijp, 08 augustus 2012, 15:15:07 PM

sijp

Hallo hobbyisten,
Wie heeft er informatie over de reeks 80 en kan mij iets vertellen,over de ombouw(moeder en kind in de schaal HO))en wie heeft er foto,s van.Wil dit in de toekomst gaan bouwen.
Vriendelijke groeten sijp snieder.

railman56

ik heb er wel wat foto's van. ze zijn niet van mij en bijgevolg kan ik ze dus hier niet plaatsen. stuur maar een mailtje en dan komt het wel goed [;)]. een eenvoudig plannetje heb ik ook.
ga je een bestaand model verbouwen of totaal van nul beginnen?
marc
wat is het fijn om een beetje kind te zijn

Gerolf

citaat:
Geplaatst door sijp
moeder en kind in de schaal HO
Ik vermoed dat je "koe en kalf" bedoelt ?
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Metpetergaathetbeter


Metpetergaathetbeter

Jocadis had vroeger(mischien nu nog) bouwdozen in de messing en ik dacht dat koe en kalf daar ook bij waren !
Groeten Peter[;)]

bellejt

google images : nmbs reeks 80 of nmbs serie 80.
Je zal ze niet op je HDD krijgen.

sijp

Alle hobbyisten die gereageerd hebben op mijn oproep over de reeks 80 hier voor hartelijk dank.

Vriendelijke groeten sijp.

Metpetergaathetbeter

#7
toch nog eens gezocht en gevonden, blijkt een 82 te zijn i.p.v. 73,  bij iemand die vroeger meer actief was hier op het forum : http://www.flickr.com/photos/siccodierdorp/4875930871/
Groeten Peter ;)                                                                                                 ;http://www.flickr.com/photos/bevadi/5854328381/

Ludwig

#8
Iemand die vroeger meer actief was ?
Terecht opgemerkt, alleen hoe krijgen we deze waardevolle leden terug?
Groeten
Ludwig

3 rail k rails, Ecos 2

sijp

Ha Ludwig,in contact komen met Peter en blijven proberen en vooral praten.Ik weet natuurlijk niet waarom hij het forum heeft verlaten, er zal best wel iets zijn gebeurd.

groeten sijp

Metpetergaathetbeter

@ Sijp,

Ludwig had het niet over mij , maar over iemand anders waarvan ik ook wel zijn vakkenis (kennis van zaken) over Belg.spoorwegmateriaal mis, hopelijk kunnen en mogen wij hem hier ook nog verwelkomen, in ieder geval volgt hij steeds mee, bij deze Sicco laat eens iets horen !

Groeten Peter ;)

sijp

Oke sorry.

groeten sijp.