Nieuws:

Nu in MSM 246 BAAN: De Fränkische Höllentalbahn in spoor Nul * MINI-BAAN: Atelier Wagons * DIORAMA: De Geuzendreef

Hoofdmenu

Turnhout - NEEB: The Sequel ...

Gestart door Steam.N, 19 juli 2012, 19:57:36 PM

raf

hier mijn bijdrage over jean zijn baantje










er waren nog mooie banen waar ik foto's van heb maar ik heb meer foto's genomen van interessante tafereeltjes die zich op de banen voor deden
daar ik een enorm grote baan heb en het nog jaren gaat duren voor ze klaar is kan ik wel verder werken aan de kleine tafereeltjes en deze nadien in de baan inpassen
gr raf 
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

modelbaanHO

Proficiat Jean.
Welverdiende eerste plaats.

Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

MickeyMouse

Proficiat Jean!! Zeker en vast verdiend!!

raf

Jean proficiat met je eerste plaats .je maakt het wel moeilijk om je concurrenten het volgende keer beter te laten gaan doen

gr raf 
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Stieven76

Nog eens proficiat Jean. Zeer mooi en zo klein in het echt!  ;D

Rangeerduivel

Zeker en vast,verdiende overwinning!
Al waren er nog een viertal zeer mooie baantjes,maar ja,
er kan er maar één op de eerste plaats staan...

;)

PietB

Jean, ik had je in dit topic al gefeliciteerd
Maar ook hier hoor ik dat te doen.
Het is je van harte gegund, ben blij dat ik ook mijn bijdrage aan de overwinning heb kunnen leveren.

Ik za zeker de regelmatige updates van de bouw missen, verwacht ik.
Vond het ook erg leuk je even te hebben gesproken en de hand heb kunnen drukken.

grt Piet.

PeterC

Jean,

Een dikke, welverdiende proficiat!

Hou er wel rekening mee dat er enkele ongeschreven regeltjes in het reglement staan: 'De winnaar is zedelijk verplicht om alle stembiljetten door te nemen en iedereen die op hem/haar heeft gestemd persoonlijk uit te nodigen voor een rijkelijke BBQ en daaraan verbonden forummeeting".  ::) ::) ::)

Proficiat!
Groetjes, Peter


SuSke

Van harte proficiat Jean, een welverdiende eerste plaats in de beide criteria  :D

Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

philippe_007

Proficiat Jean...
Op naar het volgend project :-)

Metpetergaathetbeter

Citaat van: philippe_007 op 19 oktober 2014, 21:34:57 PM
Proficiat Jean...
Op naar het volgend project :-)

Ook van hier een welgemeende proficiat, toch maar verder bouwen aan die omgeving zou ik zeggen ! ;)

Groeten Peter ;)

ToThePoint

De druk is van de ketel, het verdikt is gevallen.
Jean van harte ee.
Een podiumplaats was zeker, de hoofdvogel moeilijk voorspelbaar.
Uw station, heel knap gepresenteerd.
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

conducteur

Citaat van: PeterC op 19 oktober 2014, 21:29:38 PM
Jean,

Een dikke, welverdiende proficiat!

Hou er wel rekening mee dat er enkele ongeschreven regeltjes in het reglement staan: 'De winnaar is zedelijk verplicht om alle stembiljetten door te nemen en iedereen die op hem/haar heeft gestemd persoonlijk uit te nodigen voor een rijkelijke BBQ en daaraan verbonden forummeeting".  ::) ::) ::)

Proficiat!
Luc Dooms, ik vind dit wel een goed voorstel van Peter om dit te doen. Zet dit maar in het reglement voor 2016 ;)
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

755philippe


Jean ne dikke proficiat met dit welverdiende projekt waar je sereus aan gezwoegd hebt. Ik kon er niet bij zijn op de expo maar als ik de foto's zie die de collega's hebben genomen is dit zeker een verdiende plaats. Hopelijk ben jij e terugrbij binnen 2 jaar
Groeten




ecos1 - koploper - marklin k-track

ERVIN

Proficiat Jean , en rust nu maar eens goed uit , want dat heb je meer dan verdient. ;)