Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

MSM 44

Gestart door maxim, 12 december 2005, 13:50:05 PM

svvander

Ik heb hem! Ik heb hem! hehe prachtig nummer. Het wordt steeds beter en beter.
En ik heb het gevoel dat ze stilaan meer rekening houden, met wat we hier allemaal vertellen... zou da kunnen?
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

janjozef

ik had hem gisteren ook in de bus en ja gerolf mortsel moet blijkbaar nog een dag wachten hopelijk voor jou krijg je hem vandaag. Moet misschien toch eens de ombouw naar een 25.5 proberen. Heb er nog een leuk exemplaar voor in de doos zitten. De binnenverlichting is zeer mooi, had ik al in genk gezien, maar ze blijft vrij duur. Etsen zullen we dus ook nog eens moeten proberen. Verder nog niets gelezen maar het ziet er wel zeer goed uit.

Jan

Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Tom

Ik heb MSM 44 nog altijd niet ontvangen!!![V][:(!][xx(]
Tom

Gerolf

't zal ook voor mij voor volgende week zijn [:(]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

janjozef

toch raar in boechout op donderdag en in Mortsel 2 werkdagen later

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Gerolf

Tja, en daarnet in Deurne lag hij in de gazettenwinkel ...
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

FREMO e.V. - afd België

Hoi,

Ook nog niet ontvangen [:(][:(!][V][|)][xx(]  , nog in de brieven bus gevonden, dus zal ook moeten wachten tot na het weekeinde.

Tot later
FREMO e.V. - Afd Belgi?
Onafhankelijk machinist (Stoom enkel + Compound).

Instructeur/Lesgever in Europa enkel.

doomslu

Sorry voor jullie, mannen [:(], maar leuk voor mij [:)] : Luxemburg ligt blijkbaar dichter bij Schellebelle dan jullie woonplaats... ik heb em [:D].
En het is een geweldig goed nummer. Goed gevarieerd, met interessante onderwerpen, veel voor de bouwers onder ons. Ik blijf het mijn favoriete tijdschrift vinden.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

bartie

Hallo,

nr.44 ook ontvangen en gelezen.

Een goed nummer, waar wat mij betreft niets op aan te meken valt.
Mijn persoonlijke favorieten:
*Zelf etsen:Wederom zeer duidelijk met veel afbeeldingen gebracht. Mijn goed voornemen voor 2006:zelf etsen.[:)]
*ombouw reeks 23:2006 gaat weer voorbijvliegen.[:D]
*goederen op het spoor

Ook blij te zien dat de lay-out weer aangepast is van de agenda en nu weer goed leesbaar is.
Bart.

Jordey

Gisteren gekocht in de kiosk. Dit nummer ziet er ook weer goed uit en erg gevarieerd. Volgens mij lag die er al een tijdje want er waren nog maar twee nummers.

Steven86

De leukste artikels vond ik:
Onderbouw van een modelspoorbaan; zeer volledig en helder
en Zelf etsen natuurlijk [:D]

Ik vind ook dat de productmeldingen uitgebreider zijn geworden. Je kan er meer ideetjes uit puren dan vroeger.


Steven

D_Loc

Ik heb hem vandaag ontvangen en even vluchtig doorgenomen. Het artikel over de ombouw van de reeks 23 van Lima naar een 25.5 spreekt mij wel aan. Ik heb hier toch een paar van die 23'ers staan waarvan er best 1 opgeofferd kan worden. Het artikel over de onderbouw heeft ook mijn interesse gewekt dus dat ga ik nog eens aandachtig lezen.
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

Kedeng Kedeng

citaat:
Geplaatst door Kedeng Kedeng


En ik denk de voorpagina met een reeks 13 of 51 op een sneeuw landschap.


Oke ik zat er naast,
Maar vind dit de mooiste voorpagina die er is[:p]

De bouw van de reeks 25.5 vind ik ook heel leuk
maar blijf toch wachten tot marklin er mee komt

( Als marklin het slim wil spelen dan brengt hij best dit model volgend jaar uit
want LSM komt met de BENLUX rijtuigen en daar past hij prima voor en dan
heb je in een klap 3 landen gelukkig gemaakt[^])

tonycabus

En ik heb de mijne ook nog steeds niet gehad, verdorie!
Vandaar ook de vertraging in het openen van de rubriek [V]
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

Rochevalien

citaat:
Geplaatst door Kedeng Kedeng

CiteerGeplaatst door Kedeng Kedeng



De bouw van de reeks 25.5 vind ik ook heel leuk
maar blijf toch wachten tot marklin er mee komt

( Als marklin het slim wil spelen dan brengt hij best dit model volgend jaar uit



>>>Als Marklin(en de andere fabrikanten ook) het slim willen spelen geven ze hun invoerders de goeie raad om af en toe de diverse fora (zoals dit hier)eens door de nemen.Dan zullen ze wellicht ??n en ander vernemen over de verzuchtingen van hun klanten (dat zijn wij dus)en blijven we in de toekomst gespaard van missers zoals t? bleekgele 52ers ,foutgenummerde zebra's,rangeerloks met duitse buffers,en diesels met omgekeerde koplampen.
Ik vond het artikel over de 25.5 overigens zeer goed.Niet dat ik er dadelijk aan ga beginnen hoor,ik heb er namenlijk al ??n.
Maar die zebra daarentegen...


Gerrit