Nieuws:

Nu in MSM 270 TEST: NMBS reeks 17 van A.C.M.E./Treinshop Olaerts | L.S.Models I11 OUIGO | L.S.Models I11 EuroCity | NMBS stortwagen type 1212H van REE | Autotransporter TA52 van Makette | Kato Class 66 Lineas met geluid | Stoomloc nummer 4 VSM van ESU

Hoofdmenu

Oudjes

Gestart door tufken, 10 mei 2012, 10:29:08 AM

tufken


Het Maaslands dialect van twee oude vrouwtjes.

In h?t bejaardehoes zitte twee auw vruikes.

Zaet de ein taege de anger: "Ich heur bienao nieks meer".

"K?m, ich zal ins efkes in dien oor kieke" zaet h??r vriendin.

"Och, ich zeen 't al,d ao zit ein zetpil in dien oor...."

"Shit" zaet die anger "dan weit ich ouch wo mien heuraparaat gebleve is....!!!!"
" Met een lach en wat meer positief denken is het leven zoveel mooier "