Gezocht: Foto's bouw M4 stuurstand PB Messing

Gestart door patrick smout, 21 februari 2012, 23:17:25 PM

patrick smout

Ik ben op zoek naar foto's van de ombouw van een Lima M4 rijtuig tot stuurstand a.d.h.v. de kit van PB messingmodelbouw. Iemand die mij hier wat foto's van kan bezorgen (PB heeft wel een handleiding, echter jammer genoeg geen foto's)

mvg,

Patrick Smout
Met vriendelijke groeten,

Patrick Smout

argilla

Ik geloof dat Guy der ooit een artikel over de bouw heeft geschreven.Ben der niet zeker van.
Maar aan de hand van dit artikel heb ik mijn M4 omgebouwd met Pb onderdelen.
Zal het bewuste artikel eens "proberen" te zoeken . Als ik het nog heb ......[;)is er trouwens op dit forum ooit geen draadje over opgezet ???
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

argilla

ziedaar het het gevraagde.
Als wij "onze" Luc niet hadden, wij zouden dikwijls in zak en as zitten[;)][:D][:)]
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

dgrr57

citaat:
Geplaatst door argilla

Ik geloof dat Guy der ooit een artikel over de bouw heeft geschreven.Ben der niet zeker van.
Maar aan de hand van dit artikel heb ik mijn M4 omgebouwd met Pb onderdelen.
Zal het bewuste artikel eens "proberen" te zoeken . Als ik het nog heb ......[;)is er trouwens op dit forum ooit geen draadje over opgezet ???

Gewoon in de indexen kijken [:D]

patrick smout

Bedankt voor de verwijzing - en dat te bedenken dat die MSM netjes geklasseerd is bij mij.
De indexen kende ik niet, weer iets bijgeleerd [:)]

mvg,

Patrick
Met vriendelijke groeten,

Patrick Smout

patrick smout

Mmm, artikel nog eens nagelezen maar over de ombouw tot stuurstandrijtuig is er jammer genoeg niet veel sprake. Toch bedankt voor de tip, het stukje over supering was zeker de moeite om nog eens te lezen.

mvg,

Patrick
Met vriendelijke groeten,

Patrick Smout