Nieuws:

Nu in MSM 253 TEST: ESU DB V100 – BR 211 * Vergelijkende test graanwagens Uapps

Hoofdmenu

TSP weg uit Schaarbeek?

Gestart door factageklerk, 02 februari 2012, 22:22:17 PM

factageklerk

Blijkbaar, zo heb ik toch vernomen via het HGBTF forum en het staat ook in "Op De Baan" moet het TSP weg uit de TW Schaarbeek.
http://www.hgbtf.net/viewtopic.php?=11&t=9588
Zelf lees ik het TSP magazine niet maar waarom zouden ze daar weg moeten. Weet hier iemand daar iets meer over?

itchy

zou dat niet om veiligheidsredenen zijn? gaat het atelier niet gesloopt worden?
Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

trainfreak

citaat:
Geplaatst door itchy

Er is inderdaad al lang sprake dat het atelier zou gesloopt worden en dat het er niet echt veilig meer is.
Ik heb 'op de baan' wel maar ben er nog niet toe gekomen om deze volledig door te lezen (de fotootjes heb ik wel vlug bekeken natuurlijk[:D]).
Spoorse groeten
Dimitri

dgrr57

Eind van huur contract op 31/12/2011. B-Technics had geen zin om het te verlengen (waarom [?]). TSP heeft een verlenging gekregen van 6 maanden tem 30/06/2012. Apr?s, on verra ...

n/a

De Holding moet er ook weg. Waar gaan die naar toe?

loco

Ik dacht dat TUC Rail in hetelfde deel van de loods eveneens een aantal sporen huurt. Wat gaat er  met hen gebeuren.

2012

citaat:
Geplaatst door itchy

Als men nog lang ga wachten gaat men ni eens moete slopen, t'zal wel vanzelf naar beneden komen. Da gebouw is ni in zo goeie staat ni meer zunne ... een deel is zelfs al "verboden terrein"

evan

citaat:
Geplaatst door loco

Ik dacht dat TUC Rail in hetelfde deel van de loods eveneens een aantal sporen huurt. Wat gaat er  met hen gebeuren.

Ik zal ns navragen[;)]
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

OMC

citaat:
Geplaatst door loco

Klopt, staan soms enkele 55ers afgesteld aan de kant van Schaarbeek station.
Mvg, John

Info, foto's en video's nog steeds op www.railmedia.be

nohab

Met Minister Wathelet zijn we bezig een oplossing te vinden voor TSP in Schaarbeek