Nieuws:

Nu in MSM 251 PRAKTIJK: Zelfbouw van briketten voor de stoomlocomotief * Een Railpool-TRAXX in een Lineas-jasje * Een trein voor de staalindustrie

Hoofdmenu

loksound esu en central station

Gestart door Kusttrein28, 30 januari 2012, 13:50:52 PM

Jurgen

Dus eigenlijk moet ik nergens bang voor zijn en zal ik zelfs meer kunnen dan zonder die update?
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

bellejt

vergeet ook niet dat je met de update alle nieuwe ondersteuning van Esu ook krijgt.Wat zeker niet onbelangrijk is.Denk dat het enige verschil tussen de ecos1 en ecos2 het scherm is.Dan zou je dus ook locs in DCC kunnen aansturen.Schept je heel wat vrijheid voor latere aankopen.Ik rijd hier met MM en DCC door elkaar.

LokSound

citaat:
Geplaatst door Johnnytrein

Das begot nen Engelandse folder is er gene vlaamse?

alle vlaamse op www.loksound.be

LokSound

citaat:
Geplaatst door Johnnytrein

Beste Patrick,Ik bezit nog een CS 1 zonder reload, mijn leverancier uit Berchem is gestopt hoe kan ik nu een reload bekomen en hoeveel kost me dit?

vragen bij winkelier:
http://www.modeltrainservice.com/NL/dealers.htm

LokSound

citaat:
Geplaatst door nmbssncb

Jurgen,

Met de ESU update zijn *alle* functies beschikbaar op de CS1R(eloaded) en is er geen verschil met de ECoS1.

het aantal functies is afhankelijk van het gekozen protocol.

Motorola: standaard 5. via 2de adres: nog eens 4.
DCC: tot 22
mfx/m4: 16

Jurgen

Hoe lang duurt het normaal vooraleer de update beschikbaar is na bestelling in de winkel (en als de handelaar de update meteen besteld)?
Ben ondertussen toch bijna een maand aan het wachten op een bericht van mijn handelaar.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.