Nieuw wapen tegen Indonesische treinsurfers

Gestart door Pol, 18 januari 2012, 16:36:17 PM

Pol

H0, tijdperk II, Deutsche Reichsbahn: diorama in aanbouw ...

PietB


vanmiegroet

Dat laatste is een bekend filmpje.
Het is wel in 2 manieren schokkend
Ik ben terug, maar ik meen het deze keer

Jurgen

Lijkt me net zo efficient als een koe die in de wei staat.

Als je de ruimte tussen de trein en de bollen bekijkt kan er nog een olifant tussen volgens mij.
Waarom men foto's laat zien van overvolle treinen op ge?lektrificeerde lijnen en dan een foto van die bollen zonder bovenleiding is me ook een raadsel.

Als men nu eens gewoon ijzeren pinnen op het dak zet zoals ze dat op monumenten doen tegen de duiven, dat zou pas efficient zijn!
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Pol

citaat:
Geplaatst door Jurgen

Als men nu eens gewoon ijzeren pinnen op het dak zet zoals ze dat op monumenten doen tegen de duiven, dat zou pas efficient zijn!



Volgens het bericht dat bij de foto's stond, had men al geprobeerd met prikkeldraad op de rijtuigen het "treinsurfen" tegen te gaan. Blijkbaar werkte dat niet echt.

De afstand lijkt inderdaad groot, maar zou dat niet door het perspectief van de foto's komen?

Groeten,

Pol
H0, tijdperk II, Deutsche Reichsbahn: diorama in aanbouw ...

Paulogic

Amai, krijg zo'n bol tegen uw bolleken. Ge gaat een dik bolleken kweken dan... (buil).

Treinsurfers noemen ze dit ? Dat is toch enorm gevaarlijk zeg?
mvg,
Paul(ogic)

just4fun

citaat:
Geplaatst door Jurgen

Als men nu eens gewoon ijzeren pinnen op het dak zet zoals ze dat op monumenten doen tegen de duiven, dat zou pas efficient zijn!


Het gaat hier wel over India, het land waar fakirs op spijkerbedden liggen. Waarschijnlijk willen net wel op het dak liggen als het vol pinnen staat [;)].
Paul

Pol

H0, tijdperk II, Deutsche Reichsbahn: diorama in aanbouw ...