Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

ESU 2012 Nieuw PDF

Gestart door eve, 14 januari 2012, 16:40:58 PM

ERVIN

WOW een Class 66 of 77 van ESU zelf , daar zal wel een serieus prijskaartje aan vasthangen vrees ik , maar het zal dan ook wel een super-geluids-loc worden denk ik , ik zal alvast maar beginnen met sparen.[:p]

eve

citaat:
Geplaatst door ERVIN

WOW een Class 66 of 77 van ESU zelf , daar zal wel een serieus prijskaartje aan vasthangen vrees ik , maar het zal dan ook wel een super-geluids-loc worden denk ik , ik zal alvast maar beginnen met sparen.[:p]

ca. 400 ? UVP.

Erik

OMC

Kleine opmerking, art.nr. 31051 Dieselloc MRCE 653-05 is niet meer van Rurtalbahn maar nu van HUSA (in opdracht van Railtraxx voor Belgisch grondgebied, Infrabel net nvdr.) en is GEEN class 77 maar wel een class 66. Verschil in geluid is minimaal, zelfs te verwaarlozen. Ter info, de enige class 77-locs die momenteel in Belgi? rondrijden zijn DE6310 - DE6311 - DE6312 en DE 6314, allen van Crossrail.
Mvg, John

Info, foto's en video's nog steeds op www.railmedia.be

Brunel

Class 77 is bij mijn weten ook helemaal geen formele aanduiding. Class 66 trouwens alleen in GB en die term hebben we voor het gemak in het dagelijks gebruik overgenomen. Maar wie class 77 voor een dergelijke loc heeft bedacht? [?]

OMC

Eigenlijk spreekt men van een class 66 van de derde generatie, oftewel dus class 77. Het is dus een class 66 maar met aanpassingen: minder verbruik en milieuvriendelijker zijn daarin de belangrijkste aspecten + de betere zichtbaarheid van de frontverlichting d.m.v. LED-verlichting. En natuurlijk de airco-unit op het dak, de voornaamste hindernis voor toelating op het Infrabel-net omdat die buiten het profiel van de standaard krachtvoertuigen voor Belgi? valt.
Mvg, John

Info, foto's en video's nog steeds op www.railmedia.be

LokSound

citaat:
Geplaatst door eve

Class 66 of Class 77 ? ...

Erik

Class 77

ERVIN

Foto's van de Class 77 die ikzelf heb genomen , laat ze maar komen ESU , ik ben er helemaal klaar voor.[:p]

harzfreak

citaat:
Geplaatst door ERVIN

Foto's van de Class 77 die ikzelf heb genomen , laat ze maar komen ESU , ik ben er helemaal klaar voor.[:p]

Je neemt me de woorden uit de mond Erwin [:p]
En liefst ook eentje in de Crossrail kleuren[8D]
Groetjes Maarten

Michael

Mannen rustig aan ik heb bijna de class 66 reeks compleet (nog even wachten op de captrain) en dan praten jullie alweer over de volgende reeks, ik zal er een baantje bij moeten gaan zoeken denk ik[:(][:(][:(]
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

LokSound

de nieuwe ESU-catalogus kan je donwloaden (vanaf 31/01/2012 - sorry, zo wil ESU het) via deze link:

http://www.loksound.be/Catalogus/catnl.htm

op dezelfde pagina zit een enqu?te: wij wensen uw mening te kennen rond de catalogus: Engels Duits Nederlands ....

dank,

Patrick

eric

Ze wilden (willen)hun geheimpjes misschien bewaren voor op de Messe?
http://www.spielwarenmesse.de/

wisselstromer

ik zal er wel wat fotos van schieten jongens :-)

citaat:
Geplaatst door eric

Ze wilden (willen)hun geheimpjes misschien bewaren voor op de Messe?
http://www.spielwarenmesse.de/

Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!

****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

ronny-vdv

Mvg,

ronny-vdv

eric

wikileaks Ronny [;)][:D][;)]