Nieuws:

Nu in MSM 247 PRAKTIJK: Zwitsers smalspoor in 4 maanden, deel 2 | Terminus: de baan, deel 3 | Werken met MIFO SHAPE | Blaas uw Lima loc nieuw leven in met een ombouwset van Micromotor.eu | Verroest

Hoofdmenu

bovenleiding analoog

Gestart door mustang, 07 januari 2012, 20:42:21 PM

mustang

ben er vandaag eens even mee bezig geweest gewoon een ovaal ,snel wat bovenleiding ertegenaan . Een loc analoog op bovenleiding en een digitaal op "onderleiding" werkt perfect . Toch fijn als je zo van iedereen wat uitleg kan krijgen , nu kan ik dan ook beginnen met een deel van mijn baan met bovenleiding te maken en dit kan ik dan na verloop van tijd nog digitaal maken als ik het natuurlijk nog nodig vindt want ik wil wel wat rondjes rijden maar eigenlijk gaat het mij toch om de scenery en om zo goed mogelijk mijn franse locs laten uit te komen in een frans landschap . Daarom ook rijdt ik niet alleen met marklin maar ook met jouef ,lima enz wel allemaal naar drierail omgezet .

Klaas Zondervan

Zie je wel dat het werkt?[8D]

Maar waarom begin je hierover een nieuw onderwerp? Was handiger geweest om bij het vorige onderwerp aan te sluiten, dan blijft alles bij elkaar.

mustang

foutje iets te snel geweest , maar kan het toch niet meer veranderen

Gerolf

Je kan nog steeds (opnieuw) antwoorden in het andere draadje, en daarna kan een admin dit in zijn geheel verwijderen [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw