Roco 68778

Gestart door TimT, 05 december 2011, 11:08:51 AM

TimT

Ik vroeg me af of er iemand de roco 68778  in zijn bezit had ik heb al eens zitten rond kijken maar ik vind niet echt veel informatie rond dit model. Was dit een eenmalige serie of zoiets ?:D

imghttp://modellbahnmarkt24.de/images/product_images/original_images/8395_1.jpg/img

Groeten Tim

Metpetergaathetbeter

Laatst gekocht, voor de prijs van 125 euro (normaal 179 euro), voor die prijs kon ik hem niet laten staan, was trouwens de laatste !

Zoals alle uitvoeringen zal deze loc's van Roco ook een ??nmalige reeks zijn en ik heb alle nr. behalve de 6218 ! Ik hoop die ook nog eens op de kop te kunnen tikken of te ruilen met stoomloc's die ik wel eens zou durven wegdoen, daar ik enkel tydperk IV b en V(en VI dat volgens sommige !) hanteer(grofweg genomen van 1988 tot 2010)

Groeten Peter[;)]

TimT

Bedankt voor het antwoord wist niet dat het altijd ??nmalige reeks waren wel spijtig :D vind het allezins een mooie lok uitzien :D
Groeten Tim

conducteur

Misschien dat ze binnen enkele jaren terug een 62 zullen terug heruitbrengen met een ander nr. (zoals ze wel eens meer doen). Alhoewel het aantal versies van deze lok al niet meer op een hand te tellen zijn.
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

stevend

Voor mij mag vb of B-models er mee uitkomen.
In dit in tijdperk 3 ,dus met de 6 cijfers.
Daar van heeft roco toch maar 2 nr varianten van
uitgebracht en dit al zeer lang geleden,ik geloof in
1991. Dus 20 jaar geleden!!
I am still hoping...

Jurgen

citaat:
Geplaatst door TimT

Bedankt voor het antwoord wist niet dat het altijd ??nmalige reeks waren wel spijtig :D vind het allezins een mooie lok uitzien :D
Groeten Tim

Als je er nog 1 zoekt, een maand of 2 geleden had deze winkel nog de gelijkstroomversie staan. De wisselstroomversie is uitverkocht en dat weet ik zeker, ik had de laatste! [:D]
De prijs weet ik niet meer, maar stuur een mailtje naar de winkel en je weet het meteen. [;)]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

TimT

jammer ik rijd toch wel wisselstroom [:(][:D]

swarol

wordt er nog een aangeboden hier en is ho wissel stroom

Als de trein niet rijdt... kan hij ook niet te laat komen... Groetjes Swa