Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

GCI

Gestart door Huugooke, 04 november 2011, 16:37:00 PM

Huugooke

Ja, weer een vraag van een nieuwkomer die niet weer waar te zoeken; maar hoe zit het met de GCI-rijtuigen? Worden die nu geproduceerd? Zo ja door wie? En zijn ze te krijgen?


Huugooke


Metpetergaathetbeter

Hugo,

Wanneer je iets mocht zoeken (een onderwerp, enz) en je herinnert het onderwerp of het draadje niet, als je op active topics(vervolgens laatste bezoek aanklikken en het uur veranderen in de tijd dat je wenst terug te gaan!) drukt dan kun je daar uren, dagen, weken terug gaan zoeken naar het bewuste artikel(alle onderwerpen die gedurende de gezochte tijd verschijnen dan ), misschien een hulp ! Trouwens op die manier vond ik het onderwerp binnen de 5 seconden !

Groeten Peter[;)]

Huugooke

Ok Peter, ik heb'm!
Maar ik stel hier even dezelfde vraag als daar: waar kan je die dingen over de TOONBANK kopen?

Metpetergaathetbeter

kijkeens bij modelparadise(eerst op de site met nieuwigheden kijken) in St Niklaas dichtst bij U ?Ze staan er niet bij ! <Misschien eens mailen of telefoneren !(alle winkels hebben een ?-mailadres)
Groeten Peter[;)]

Huugooke

Sint Niklaas is bereikbaar(de stad, niet de goedheilig man, alhoewel die ook dichterbij komt), maar Antwerpen is dichter. Zojuist geprobeerd maar bij Paradise worden ze niet aangeboden.
En zeggen dat ik er nog in gereden heb; vooral de spleten in de vloer waardoor je de bielzen zag voorbijflitsen. Die goeie ouwe tijd toch!
http://www.flickr.com/photos/huugooke/6312703827/in/photostream/

Huugooke

Opgelost!  rechtstreeks bij Goover models te krijgen