Nieuws:

Nu in MSM 249 TEST: KATO NMBS 5405 in spoor N

Hoofdmenu

Spoor Nul diorama

Gestart door jacques timmermans, 06 oktober 2011, 14:29:22 PM

jacques timmermans

Het licht verouderde vleugelsein van Weinert naast het spoor. De komende dagen moeten de trekdraden en dito rollenhouders, welke eveneens uit het huis Weinert stammen, geplaatst worden.

Jacques Timmermans






Martin Welberg

Dat wordt een top baan Jacques,maar in mijn ogen soms een beetje te gestilleerd. Ziet er soms uit, en ik geloof dat ik dat al eens gezegd heb, als een vroege Mondriaan. Dat kan natuurlijk een compliment zijn als je dat voor ogen hebt....

jacques timmermans

Martin,

Bedank voor het mooie compliment. Je hebt volkomen gelijk: de baan werkt door het ontbreken van allerlei accessoires en figuren nogal leeg en doods. Eens deze aanwezig zijn zal ze anders uitzien!

Jacques Timmermans

ToThePoint

citaat:
Geplaatst door jacques timmermans

Martin,

Bedank voor het mooie compliment. Je hebt volkomen gelijk: de baan werkt door het ontbreken van allerlei accessoires en figuren nogal leeg en doods. Eens deze aanwezig zijn zal ze anders uitzien!

Jacques Timmermans



Jacques trek het u niet aan. Zal het komen afhalen. [:D]
Ben momenteel het emplacement hier op zolder ook aan het aankleden en het verschil is zoals dag en nacht.
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

Peter

Ziet er alweer prachtig uit Jacques. Dat het nog wat kaal overkomt zal wel verbeteren eens je begint met de kleine accesoires, en het verweren. Daar ben ik van overtuigd. Een prachtig voorbeeld is dat Weinert signaal. Super gewoon.
Met vriendelijke groeten
Peter