B-Models - Rils

Gestart door ronny-vdv, 12 september 2011, 17:54:27 PM

ronny-vdv

Nieuws,

B-models Belgische Rils bache wagons B-cargo (nr 45.600)  en Sobetra (nr 45.604)
imghttp://www.vanbiervliet.com/images/img0156.jpg/img
imghttp://www.vanbiervliet.com/images/img0155.jpg/img

Meer info : www.vanbiervliet.com

Ik heb de indruk dat deze wagens een beetje hoog op hun bogies staan, of ben ik mis ?
Voor de rest zien deze wagens perfect uit.

ronny-vdv8)8)8):):)
Mvg,

ronny-vdv

hapkin

Ik begrijp niet dat B-models deze maakt, deze zijn toch al gemaakt door Roco en Marklin ...

Mvg Steve

itchy

Juist... vind het ook een beetje een vreemde keuze. Het zijn wel prachtige schaalmodellen, had ik nog geen Roco's dan had ik zeker zo'n setje van B-Models gekocht. De prijs is ook dik OK (ik dacht 50 euro voor een set van 2).
citaat:
Geplaatst door hapkin

Ik begrijp niet dat B-models deze maakt, deze zijn toch al gemaakt door Roco en Marklin ...

Mvg Steve

Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

wisselstromer

heeft b models al 1 model gemaakt dat nog niet gemaakt is ???
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!

****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

itchy

Dat weet ik niet, maar de laatste Rils productie van Roco is nog maar van 2010... (M?rklin geen idee maar ook vrij recent denk ik), in dezelfde varianten dan nog (B-Cargo & Sobetra).  
citaat:
Geplaatst door wisselstromer

heeft b models al 1 model gemaakt dat nog niet gemaakt is ???

Michael

Ik ben heel blij met de Cargo modellen van B-models, die zijn nu te koop, ik heb ze laatst op de beurs in Houten gekocht.
Dat andere fabrikanten ze gemaakt hebben is leuk maar die zijn meestal niet meer te koop dus voor mensen die ze nu willen kopen, B-models, en zeg nou zelf ze zijn om op te eten.(Zal ik maar niet doen)[:D][:D][:D]
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

loebaske

Op eten zou ik nu echt nie doen, tenzij het een prijsje is van een hotdog [:D][:D]

ronny-vdv

citaat:
Geplaatst door nmbsverzamelaar

Ik ben heel blij met de Cargo modellen van B-models, die zijn nu te koop, ik heb ze laatst op de beurs in Houten gekocht.
Dat andere fabrikanten ze gemaakt hebben is leuk maar die zijn meestal niet meer te koop dus voor mensen die ze nu willen kopen, B-models, en zeg nou zelf ze zijn om op te eten.(Zal ik maar niet doen)[:D][:D][:D]

Staan deze wagens niet te hoog op hun bogies ?
Komen de buffers perfect overeen met de de buffers van andere loks of rijtuigen ?
Anders ben ik ook wel ge?nteresseerd.

ronny-vdv[8)][8)][8)][:)][:)]
Mvg,

ronny-vdv

Michael

Ronny, ik zal morgen de wagons achter een lok hangen en foto van maken dan kan je het zelf beoordelen.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Michael

Hierbij een paar foto's van de Cargo B-models

Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Jurgen

citaat:

Bedankt voor de foto's, 't zien er mooie modellen uit.

Maar nu kunnen we nog niet zien of de buffers op gelijke hoogte staan met wagens en/of locs van andere merken.
Kan je eens een foto maken van de buffers achter je loc of met een andere wagen dan die van B-Models?
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

dgrr57

citaat:
Geplaatst door Jurgen

citaat:

Bedankt voor de foto's, 't zien er mooie modellen uit.

Maar nu kunnen we nog niet zien of de buffers op gelijke hoogte staan met wagens en/of locs van andere merken.
Kan je eens een foto maken van de buffers achter je loc of met een andere wagen dan die van B-Models?

en waarom niet naar de echte wereld kijken [;)]

itchy

oei oei oei !!! duidelijk iets mis met die NEM-schachtjes !!!

ToThePoint

citaat:
Geplaatst door itchy

oei oei oei !!! duidelijk iets mis met die NEM-schachtjes !!!

Komt ervan als ge roco, fleischmann, marklin, piko en daarbij nog lima koppelingen gaat mengen. [:D]
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

Michael

Ronny, die foto's dat wordt zondag pas, vandaag geen tijd, en morgen workshop (met een tussendoortje), dan heb ik zeker geen tijd.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154