Nieuws:

Nu in MSM 247 TEST: Lineas 186 295 van ROCO | Minitrix 186 252 Lineas | PIKO NS 1138 | De CFL 'Wegmann'-rijtuigen van Pullman/ESU | Vergelijkende test silowagens Uacns van NME en PIKO

Hoofdmenu

Keer driehoek.

Gestart door pieter, 30 augustus 2011, 18:02:12 PM

ysbeer

Zomertijd komkommertijd[:)][:)]

Als ik bij de benzine pomp kom zit het vulgat altijd aan de kant die het verst van de pomp zit[:(!][:(!]
Weet iemand hoe dat op te lossen.[?][:I][:D]
wim

Johnnytrein

Misschien kan je achterwaarts naar de pomp rijden.[:o)]
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

pieter

Ja het zal wel................
Leuk zo'n vervolg op een serieuze thread.

doomslu

citaat:
Geplaatst door INFO

Wat denk je zelf, het is M?rklin! Dat zegt denk ik genoeg. Overigens zijn er maar weinig merken die een Y wissel in hun programma hebben.
Je kunt er eventueel een 3 weg wissel voor gebruiken.

...

Tja, inderdaad, zoals ik al zei heb ik geen ervaring met het railsysteem van M?rklin. Als 2-railer die vooral met Tillig werkt -en uitsluitend zelfbouw wissels en flexrails gebruikt- kan je elke boog en bijna elke wissel bekomen h?. [;)]

Daar is helaas Pieter niet mee geholpen... [V]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Michiel

Pieter, na 5 minuten prutsen heb ik een driehoek met crails bij elkaar gepuzzeld. Ik ken niets van H0 en Marklin, maar ik hoop toch dat je er iets mee bent.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

pieter

Ziet er heel goed uit Michiel.
Bedankt.

grt P.

jacques timmermans

Heren,

waarom toch allemaal dat gepuzzel met korte railstukken om halvelings een slecht passende keerdriehoek in elkaar te prutsen. Zelfs M?rklin heeft al jaren ca. 1 m lange flexrails waarmee zo een keerdriehoek met een vloeiend, mooi aaneensluitend railverloop gemaakt kan worden!

Jacques Timmermans

Johnnytrein

M?rklin heeft toch geen flexible c rails.
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

pieter

citaat:
Geplaatst door jacques timmermans

Heren,

waarom toch allemaal dat gepuzzel met korte railstukken om halvelings een slecht passende keerdriehoek in elkaar te prutsen. Zelfs M?rklin heeft al jaren ca. 1 m lange flexrails waarmee zo een keerdriehoek met een vloeiend, mooi aaneensluitend railverloop gemaakt kan worden!

Jacques Timmermans

Ja maar dat is voor K-Rail.
Ik heb al eerder in dit draadje verteld dat ik C-Rail heb [V]
En overgansrails wil ik niet gebruiken, het is bij mij C-rail of niets.

grt P.

pieter

citaat:
Geplaatst door Johnnytrein

M?rklin heeft toch geen flexible c rails.

Precies!

grt P.